Gå til innhold

Bon Jovi kommer til NORGE :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi. Fant ut i går at Bon Jovi kommer på Valle Hovin 18. juni 2008!

Konserten er flyttet fra Trondheim til Oslo.

 

Kanskje mest poppis for oss født på 70-tallet??? He, he.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp:) Mest forbanna for at det ikke ble på Lerkendal jeg da... Grrr....

Skrevet

NEEEEEEEI!!!!!! blei dt flytta fra Trondheim til oslo!?!?!? Møkk! jaja, får prøve å komme meg nedover da:)

hehehe.. er nok ikke bare folk fra 70-tallet som digger dem, er født i midten av 80-tallet og elsker dem. minner meg så mye om sol, sommer, øl, lange bilturer med jentene masse frihet til å gjøre alt og ingenting. det var tider det;)

Skrevet

ååå...må vel kapre noen billetter da når de legges ut for salg, noen som vet når det er??

 

Skrevet

var inne på BJ hjemmesiden nå, og der har det ikke blitt oppdatert fra lerkendal enda... billetter som er lagt ut for salg er bare fram til april så vidt jeg kunne se

 

Skrevet

leste feil:) hehe...gira nå vett... lagt ut endel andre og men ikke den i norge

 

Skrevet

Er nok bare å følge med. Vil tro de blir lagt ut senest rett over nyttår. Har skal ikke noen billetter gå meg hus forbi nei. SKAL på konsert. Har ikke vært på konsert på mange år :)

Skrevet

He, he. Vi får slå oss sammen og ta et Dib-treff på Valle Hovin neste år... He, he. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...