Dotten Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jippi. Fant ut i går at Bon Jovi kommer på Valle Hovin 18. juni 2008! Konserten er flyttet fra Trondheim til Oslo. Kanskje mest poppis for oss født på 70-tallet??? He, he.
lille je Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jupp:) Mest forbanna for at det ikke ble på Lerkendal jeg da... Grrr....
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 NEEEEEEEI!!!!!! blei dt flytta fra Trondheim til oslo!?!?!? Møkk! jaja, får prøve å komme meg nedover da:) hehehe.. er nok ikke bare folk fra 70-tallet som digger dem, er født i midten av 80-tallet og elsker dem. minner meg så mye om sol, sommer, øl, lange bilturer med jentene masse frihet til å gjøre alt og ingenting. det var tider det;)
cutiepie3friske jenter Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 ååå...må vel kapre noen billetter da når de legges ut for salg, noen som vet når det er??
cutiepie3friske jenter Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 var inne på BJ hjemmesiden nå, og der har det ikke blitt oppdatert fra lerkendal enda... billetter som er lagt ut for salg er bare fram til april så vidt jeg kunne se
cutiepie3friske jenter Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 leste feil:) hehe...gira nå vett... lagt ut endel andre og men ikke den i norge
Dotten Skrevet 19. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2007 Er nok bare å følge med. Vil tro de blir lagt ut senest rett over nyttår. Har skal ikke noen billetter gå meg hus forbi nei. SKAL på konsert. Har ikke vært på konsert på mange år
Dotten Skrevet 19. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2007 He, he. Vi får slå oss sammen og ta et Dib-treff på Valle Hovin neste år... He, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå