Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 sambo sitter inne i fengsel, vi har laget en avtale på at jeg ikke skal finne på noe tull og ut å feste...men jeg ville ikke sitte inne hver bidige helg å se i taket, så jeg gikk ut på fest i helga... Nå har jeg så snnsykt dårlig samvittihet for at jeg har "lurt" han å sagt at jeg sitter inne i helgen og bre oppfører meg som en engel....han er så kjempeglad for at jeg sitter hjemme å venter på han..og kke er ute på fest.. føler meg som verdens dåligste kjæreste nå.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Kan jeg spørre hvor lenge du sitter på hold for denne fengselsfuglen???
Chezka Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Det holder da vel at en av dere "sitter inne" i helga? Men altså - det skal vel mye til for at det du gjør når du er på fest er like ille som det han har gjort?? Bortsett fra det så får jeg en veldig dårlig følelse med dette forholdet ditt! Hvis han - som sitter i fengsel (!!) - får deg til å føle dårlig samvittighet overfor noe så normalt som å dra på fest en helg.... Trenger jeg å si mer?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Høres ut som et veldig hemmende forhold? Synes ikke det er riktig av han å forvente noe slikt av deg, og ikke riktig av deg å skulle forvente det av deg selv. Hadde det vært flørting/dating osv,.... men uskyldig fest og moro?!? Når man elsker noen vil man jo at den personen skal være lykkelig og ha det bra, ikke sette livet sitt på vent. Høres dessverre ikke ut som oppskriften på et langvarig og lykkelig forhold :-/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg klarer ikke helt å se forståelsen bak dette med at du ikke kan gå ut alene, mens samboeren din sitter inne. Det høres jo ut som faren din. Hvorfor skal du ikke dra ut på fest alene ? Syns det høres kontrollerende ut. Hvor lenge skal han sitte inne, og hva sitter han inne for i såfall ? Mener jo at det er helt sykt om du f.eks. skal sitte inne hjemme i 4 mnd. bare fordi han ikke aksepterer at du er ute fordi han selv har gjort noe dumt og sitter inne.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg må si meg enig i dem oppfor her!! Har har ingen rett til å be deg sitte hjemme! Har burde skamme seg! Han burde være flau og glad for at du gidder å vente på han. Vent noen år for du velger å bli gravid med han.Sier ikke at han er ond men du virker naiv og umoden Han virker kontrolerene
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 De fleste menn i fengsel er stressa for hva dama foretar seg mens de sitter inne. Hovedgrunnen er at de godt vet hva DE ville ha foretatt seg om situasjonen var omvendt, i tillegg til at de ofte er opptatt av 'sin ære' siden mange ikke har så mye annet på gang. Derfor er det flaut for dem om dama blir sett ute på byen, for det tyder på at de ikke har 100% kontroll på henne. Det er også vanlig at de gjør det slutt når de komme ut igjen, eller at damene deres oppdager at de har fått besøk av flere damer i fengselet enn dem selv. Jeg føler faktisk veldig med deg, HI, men synes at du burde få være fri til å gjøre det du vil. Hvis ikke så er han ikke bra for deg. Jeg er enig med personen pver som skrev at det er nok at HAN er i fengsel. Lykke til. Ta vare på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå