Gå til innhold

Julegave til min venninne sine 5 barn - trenger tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun og samboeren har 5 barn i alderen 2, 6, 8 og 9 (de på 6 er tvillinger).

6 åringene er jenter, resten gutter. de to eldste er samboerens barn, men føler jeg ikke kan kjøpe bare til hennes barn. blir veldig dyrt om jeg skal gi de hver sin gave. er det dumt å gi de en dvd i lag?? og i såfall hvilken dvd?

andre tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med ett spill?

lettere at de interesserer seg for samme spill enn samme dvd?

Skrevet

Hva med en eske hvor du putter litt småting,snop.el.hva du måtte ønske.Det er alltid stas å få en eske med noe rart i.

Skrevet

har tenkt på spill. men så var det to åringen da. og de fleste spill er jo så dyre.

en eske med småting var ikke så dumt... men blir fort veldig dyrt det også. siden de er så mange tenker jeg.

Skrevet

Bestill på Linus&Lotta, der får du fine gaver til hver enkelt for samme prisen for en dvd på deling. Bestilte gaver til 14 unger for under 700 der.

Skrevet

Jeg tror faktisk de kan ha interesse for samme dvd, det er jo bare den minst,som kanskje ikke bryr seg så mye,men jeg hadde alikevell kjøpt en dvd, en av de nye disney filmene f.eks, eller en disney klasikker....

Skrevet

Hvor mye har du tenkt sånn ca.i pris?laget en sånn en nå til mine tante unger.Kom på en 100-150,-.

Skrevet

tenkte på rundt 200. hva hadde du oppi ? :)

Skrevet

ja lurte litt på en juledvd med donald, mikke osv. såg det var komt en ny. eller kanskje den nyeste olsenbanden. men det var som sagt 2 åringen da. ikke lett når venner får så mange barn altså. hehe :o)

Skrevet

Litt ting og tang som lå på en rundt 10 og tjue kroner.Som jeg hadde i gave kassa som blir fyllt på igjennom hele året.En dvd som jeg fikk tak i til 50 kroner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...