Gå til innhold

erfaring med ull bodyer fra spar kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de har så billige Tom & Trine ull bodyer på spar kjøp. Alt fra 89 til 45 kr.

Er d noen som har kjøpt disse og har god erfaring med dæm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg bruge de på hu mi..og e super fornøyd med de..

Skrevet

takk for svar :o)

vurdere å innvestere i noen slike. Men syntes de var så billige, så derfor lurte jeg på om de var gode. Tror jeg kjøper noen slike når jeg skal på spar kjøp.

Skrevet

Kjempegode. Men de har også veldig gode på Cubus, de er bomull på innsiden, og ull på utsiden. Gikk over til å bruke Cubus etter at sønnen min fikk atopisk eksem, da anbefales ikke ull direkte på huden.

Skrevet

Så bra at de er brukende :) Jeg har kjøpt mest av merket Janus, da det er det merket jeg har tilgjengelig her jeg bor...Men tenkte å kjøpe de minste størrelsene fra sparkjøp, siden de er billigere!!

Skrevet

Superfornøyd med de. Mine gutter på tre og fem klager heller ikke på trøyene og longsene, de er skikkelig myke og gode og varme!!!!!

Skrevet

OBS! Min erfaring er at ullbodyene fra Spar Kjøp er SMÅ i størrelsene!! Sist kjøpte jeg str.110 til gutten min på 20 mnd. Den var litt stor, men da har han den ei stund i hvertfall. :) Ellers er jeg kempefornøyd!! :)

Skrevet

Orddelingssfeil. Ullbodyer skrives i et ord. Alle ord som kan sies sammen skal skrives sammen. Bare en liten opplysning.

Skrevet

babyhåp

eh... alle skjønte hva hun mente, til og med du!

Skrevet

Bare lurer, babyhåp: Hvorfor gidder noen å korrigere andres skrivefeil på internett når de forstår hva som ble ment? På et forum for korrekt norsk hadde jeg skjønt det, men ellers?

=I

Jeg er moderator på et forum (med et helt annet tema enn BiM eller rettskriving), og vi korrigerer aldri, men slår faktisk ned på de som gjør. Det kan ikke bare ødelegge andres skriveglede, man kan faktisk helt ta motet fra folk slik at de ikke tør å stille spørsmål igjen. SMS-språk og dialekt kan jeg forstå at enkelte ikke liker. Det kan være forferdelig vanskelig for andre å forstå. Særlig hvis noen skriver på en dialekt man ikke er særlig godt kjent med selv.

Men altså: hvorfor bry seg om småfeil når man forstår innholdet? Og hvorfor ønske å kanskje ødelegge andres skriveglede? Det er mye nok å henge seg opp i her i verden, faktisk selv på dette forumet- skrivefeil burde komme langt ned på lista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...