Gå til innhold

sover ute på hverandaen


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det fordi babyen skal være i frisk luft? kan man ikke bare gå en tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fordi han skal få frisk luft. Han sover ca 3-4 timer tilsammen på en dag, fordelt på 3 lurer, jeg orker ikke gå så mye tur, dessuten er det kjedelig å gå tur alene med en sovende liten baby. Da sitter jeg heller her og "prater" litt :-)

Skrevet

Jeg går stort sett tur når Milla sover, men av og til passer det ikke sånn og da setter jeg henne i vognen på terassen. Sover myyyye bedre der enn inne + hun får frisk luft.

Skrevet

Blir laaaange turer om ungen (som min gjorde) sover to lurer på tre timer i løpet av dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...