heisand? Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 er det fordi babyen skal være i frisk luft? kan man ikke bare gå en tur?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jepp, fordi han skal få frisk luft. Han sover ca 3-4 timer tilsammen på en dag, fordelt på 3 lurer, jeg orker ikke gå så mye tur, dessuten er det kjedelig å gå tur alene med en sovende liten baby. Da sitter jeg heller her og "prater" litt :-)
*Rutletutt* Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg går stort sett tur når Milla sover, men av og til passer det ikke sånn og da setter jeg henne i vognen på terassen. Sover myyyye bedre der enn inne + hun får frisk luft.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Blir laaaange turer om ungen (som min gjorde) sover to lurer på tre timer i løpet av dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå