Gå til innhold

Nye Sandvika Storsenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært der?

er det fint stellerom der?

bra med kafeer?

bra med babybutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ingen som har vært der? skal ditt med en venninne idag, det blir spennende

Skrevet

Har ikke vært der etter at de åpnet den nye delen nei, men senteret i seg selv er bra det. De har de vanlige kjedebutikkene, Fru Lyng osv. Ellers er det helt ok stellerom, flere spisesteder osv.

Kos dere :)

Skrevet

Har vært der,

har ikke sett stellerommet, annet enn det i gamle delen,

masse kafeer,

Barnas Hus, Toys'R'Us og Fru Lyng er det som er av babybutikker. Ellers har de fine klær på Okaidi eller hva den butikken heter for noe.

Skrevet

Har vært der et par ganger, men siden min 'baby' er så stor (17 mnd) så har vi ikke hatt bruk for stellerom.. så det har jeg ikke sett etter. Det er jo greie stellerom i den gamle delen da. Mange spisesteder. Av babybutikker kommer jeg kun på Fru Lyng i den gamle delen og Barnas hus i den nye delen. Barnas hus hadde skuffende dårlig utvalg av klær.

Forøvrig helt grusomt å være der en lørdag, alt for mye mennesker og så varmt at man kan bli smårar! Får håpe det ikke er så fullt av folk idag når dere skal. :)

Skrevet

Toys'R'Us er vel ikke babybutikk, men de har masse babyleker der!

Skrevet

hm, bare stellerom i gamle delen. med det er kanskje ikke så mange mennesker i 15-tiden når folk drar hjemover for å spise middag. men er ikke bare det ett stellerom? vedsiden av dame og herre toalettet?

Skrevet

Er sikkert i den nye delen og, men vi har ikke hatt behov for det ennå, så har ikke sett etter det.

Skrevet

Har vært der men ikke forsøkt stellerom. Et godt tips er ikke å forsøke seg en lørdag. Forferdelig mye folk. Hverdager på dagtid er sikkert bedre. Mange spisesteder, men regn med å gå ganske mye for å komme til de forskjellige butikkene. Mener det var 3 babybutikker hvis jeg fant alle.

Skrevet

Det er stellerom i gamle delen, men både i 1. og 2. etg. Og det er 2 stelleplasser på hvert stellerom.

Skrevet

Lønner seg å dra tidlig, da er det greit å parkere og ikke så mye folk.

Masse stellerom og maange kafeer.

Hvis du skal ha barneklær er det mye å velge mellom.

"Barnas hus" og "Junior Barneklær" med merkeklær fra 0-16 år,

"Fru Lyng barneklær" fører merkeklær til barn fra 0-8 år, Fru Lyng Utstyr har utstyr og barnevogner. Ellers har også "J&C", "H&M", "Cubus", "Kapp Ahl", "Benetton" og "Lindex" barneklær.

Også er det en bamsebutikk, der man kan være med å lage bamsen selv. Og to lekebutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...