Gå til innhold

Forskjell på blod nedentil (ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere forskjell på blodet nedentil? Da tenker jeg mest lukten..

Jeg trudde jeg hadde fått mensen igjen nå , etter 2 mnd uten.. Men det lukter akkurat likt som renselen etter fødsel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja dette lurer jeg også på. så får jeg vondt i magen når jeg tar i tampong!

Skrevet

mener du at det er 2 mnd siden du fødte? Isåfall kan det jo enda være renselse. At det er rur som har løsnet fra et sår eller rift f.eks.

Skrevet

Nei det er 2 ÅR siden fødsel.. :/

Skrevet

En jordmor sa til meg da jeg fikk førstemann at denne "lukten" vi kjenner er pga bindet vi bruker.

Det lukter visst ingenting før det kommer i kontakt med bindet.

Ikke spør meg hvorfor hun snakka om lukter :P hehehe... =)

Skrevet

Javel.. ? Hmm.. Brukt bind veldig mange ganger før, men ikke kjent denne lukten siden renselen som jeg nevnte..

Synes bare det er så rart..

Skrevet

Kan hende det på en måte er "gammelt" siden det har gått 2 mnd'er siden sist mens??

Har du tatt graviditets test?

Skrevet

Nei har ikke tatt test.. har så sjeldent sex .. hehe.. Men bruker jo p piller da.. Kan det være derfor?

Skrevet

Kan du ha vært gravid og mistet? Det opplevde jeg en gang for noen år siden. Visste ikke at jeg var gravid og fikk en slik mensturasjon som du nevner her.

Legene fant ut at jeg hadde mistet i uke 10 og trengte en utskrapning. Da forsvant lukten når jeg fikk mensen igjen.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært gravid.. Men jeg VET jo ikke.. :/

Skrevet

Jeg holdt på å besvime når legen sa det. Hadde ingen anelse på at jeg hadde vært gravid.Jeg tror jeg ville sjekket det bare for å gjøre det.Går du rundt lenge med rester i livmoren, så kan det være direkte farlig.

Skrevet

Vil det da slå ut på en test om jeg tar den nå?

Skrevet

På meg slo det ut en god stund etter at jeg hadde mistet. Jeg ville gjort ett forsøk ihvertfall.

Skrevet

Kan noen legge ut denne på skravle for meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...