kokosyklus Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg lovet labambie en velkomstkomite med korpsmusikk. Bringebæret, du er hjertelig velikommen inn du også Tarara tarara tamtam tamtam!! Tarara tarara tamtam tamtam!!! Bomparabosj Bomparabosj Tarara tamtam tarara tamatam BOMPARABOSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurra:)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Så koselig, da!!! Tusen takk for velkomsten, da får vi lage fanfarer for hverandre når vi er ferdige her inne også!
Labambie Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hihi! Så søt du er! Men du er litt sein da! Har jo bodd her inne en uke allerede! Men det er en blåmandag,så fanfare hørtes bra ut nå! Hihi! Thank you!! :)
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Har tiden gått så fort?? Ha ha ha! Ja, der kan du se! Før vi vet ordet av det sitter vi og ammer...
Labambie Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Mhm,veit.. Skummelt!! Tiden går fortere enn man skulle tro! Bare tenk,om ett par uker er det tid for julestri! Jeg må iallfall begynne tidlig, siden jeg skal vagge rundt på juleshopping.. Så når jula er over,er det nesten tid for baby!!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Ja tenk.... først julestri og ting og tang til langt ut i januar, og så er vi der! Selv om jeg ikke har termin før ut i februar, vet jeg av erfaring at de siste ukene går fort, og når mesteparten av 3. tri går med til jul, kommer det sikkert til å rase av gårde! Herregud som jeg gleder meg!!!!
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 Ja, vagge rundt på Glassmagasinet på stortorvet 14 dager før jul skal jeg unngå i år iallefall:) ha ha! Jeg ELSKER førjulstiden og er så glad for at den er i 3. trimester! Da går tiden ennå raskere.. Siden jeg ikke får gjøre noe for tiden planlegger jeg å bestille mange gaver på nettet i år:)
Labambie Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Haha! Glassmagasinet ja.. Det går vel bra det og,om du må mener jeg. Blæh! Jeg har time hos dokter'n kl 13 i dag. Vanlig kontroll. Gruer meg litt,pga dette med vekta... Huff.. Prøver tenke på at den skal jo bare mer og mer opp nå! Hehe! Nei,satse på at det går bra. Nå som dagen har begynt med fanfarer og korpsmusikk får det jo ikke gått galt!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Så at du var sykemeldt pga kynnere. Jeg er også sykemeldt, også delvis pga kynnere. Ikke kult når man har lyst til å gjøre alt på en gang. Takk og lov for nettet! Jeg fikk mannen til å hente ned julestæsj fra garasjeloftet i går, tenkte å bruke LAAANG tid på å fikse og ordne alt. Har også satt opp kalender, jeg da, dag for dag i desember... har nemlig bestemt meg for å få gjort alt jeg har lyst til! Og med stor familie og masse planer trenger jeg tusen lister for å få alt i mål... Så regner med at desember kommer til å gå inn i historien som den raskeste måneden EVER! Håper du får ro i kroppen, sånn at du får det lettere framover! Skikkelig slit å gå med sånne plager over tid!
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2007 Det vektgreiene gav jeg opp for en stund siden, da jeg la på meg 2 kilo på en uke! H aha! huff og huff. Må ha min daglige dose kakao, så får jeg heller ta trøbbelet siden:) Kynnerene kommer så fort jeg beveger meg litt. i går vasket jeg opp, det var nok til at de kom og gikk med noen få minutters mellomrom en time etterpå. Ellers er de der jevnt og trurr hele dagen og natta. Julestria skal ikke knekke meg, jeg tar den fra sofaen med netttet i fanget også får vi julegavene levert på døra:) Vi giftet oss i sommer, så det blir noen bilder i ramme fra FotoKnudsens nettsider bla:) He he! Det var lurt med en sånn kalender, Bringebæret. jeg ELSKER lister. Har laget en hel bok med lister på hva jeg skal huske til babyen kommer:) he he! Kansje jeg skal lage en liste over hva jeg vil har lyst til å gjøre også Stas!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Yepp, jeg elsker også lister!!! Til nå har jeg lister for: -Dag for dag i desember -Julegaver -Juleselskaper -Julemat-lister for hele jula og romjula -Barnehage- og skole-lister (så utrolig masse som skjer før jul!!) -Handlelister (forskjellige for det forskjellige som skal gjøres, koordineres med dag-for-dag-listen og julemat-lista) -Julekort -Babyutstyr -Babyrom (hva skal gjøres...) Herregud!! Høres helt sykt nazi ut, jeg! Greia er bare at dersom jeg ikke har listene mine, får jeg ikke gjort NOE! He he, i dag står det i alle fall INGENTING i kalenderen, så da blir det sofa og bok på meg!
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2007 Ha ha h aha! her er mine: - julegaveliste - ønskeliste - babyklær liste - babyutsyrsliste - sykehusbagenliste Så har jeg planlagt å lage en: - før-flytting-pakkeliste ( vi skal kanskje flytte snart pga jobben til mannen) - Dag for dag i desember liste (takk for forslaget) Siden vi ikka har barn og bor i en liten hybel kommer vi ikke til å feire jul her. Dermed slipper jeg en del andre lister i år som garantert vil bli aktuelle senere! men jeg SKAL handle inn lefser og Edamer ost:) Det er så GØY å organisere seg!!!! ha ha! Boka med alle listene for babyting osv er organisert med rosa side deler lapper slik at jeg enkelt skal finne frem til alt jeg trenger.. Så krysser jeg av for ting som er gjort, handlet inn osv:) Oh my god...
Gjest Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Supert! Godt å finne en liste-venn! Mannen min ler av meg, han tar ting mer som de kommer. He he, akkurat som om ting kommer av seg selv....!!
kokosyklus Skrevet 19. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. november 2007 Tingene kommer ikke av seg selv men av dine fantatsiske organisasjonsevner og lister:) He he! han har bare ikke innsett det ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå