Gå til innhold

Hva skal dere i dag da jenter...?? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke så mye planer.. Snuppen sover nå, men våkner nok snart. Så da blir det vel litt lek og rydding om hverandre her. Også kommer en venninne i tolv tiden, da skal vi ut å gå tur.. også går jeg vel kanskje en tur til mamma i ettermiddag.. sambo jobber kvelden.. så da blir ettermiddagene litt lange.. ;) Også er det jo CÆSAR i dag! hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er hjemme med en slapp, hostende og snørrete frøken, så når hun har sovnet skal jeg hoppe i dusjen. skal en liten tur i butikken etterpå, men vi skal bare slappe av på sofaen resten av dagen

Skrevet

Jeg skal på jobbintervju og til legen..... Ellers ingen planer. Er sykemeldt.... og prøver å holde meg litt i ro, så jeg blir frisk som en fisk igjen. :-)

Skrevet

jeg skal straks dra og kjøpe bursdagsgave til eldste jenta. ellers hjem og lage middag til mann og barn og slappe av resten av dagen.

Skrevet

I dag blir det en rolig dag med kos sammen med mini frem til halv tre, da er det klart for 5 mnds kontroll. Så henter jeg ungene i barnehagen, kjører hjem og spiser og tar de to største med ned på barnetrim. Så skal jeg prøve å motivere meg selv til å slepe meg på trening i kveld, men spørs om jeg orker...

Skrevet

Vi skal først rydde litt inne,så skal vi gå tur sammen med en venninne med barn, leke ute, hente resept hos legen, handle og kl.17 skal jeg på ansiktsbehandling.. Å som jeg gleder meg,..

Så slik ser vår dag ut i dag

Skrevet

Skal på samtale i barnehagen 12.45, og klokken 14.00 skal jeg på jobb. Ingenting spennende før torsdag, for da er det helg.-)

Skrevet

idag skal jeg møte en venninne klokka 15 på sandvika storsenter, for å se det nye senteret. det blir så deilig komme seg ut. etter det er det ingen planer. men må jo se cæsar da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...