Gå til innhold

Når dere lager velling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye pulver bruker dere? På f.eks 50 ml mm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,har ikke laget enda,men i begynnelsen er del vel bare 1 ts til 150ml hvis ikke jeg husker feil?

Skrevet

Ok..da må jeg ha mindre enn som så i 50 ml da..D står ikke mengde på pakken, bare at en smaksprøve er 1 ts pulver og så spes det ut med mm eller mme til ønsket tykkelse..:/

Skrevet

Hvilken gröt pulver bruker dere til å lage velling?

Hvis vi får klarsignal fra HS idag, tenkte å begynne med litt tynn velling på kveldene snart da lillegutt våkner veldig ofte på nettene og spiser veldig ofte om dagene..han blir ikke mett...

Hvor mye kan jeg gi förste gangen? Som smakspröve?

Skrevet

Jeg bruker Nestle maisgrøt fra 4 mnd, det skal blandes med mm eller mme. På pakken står det at en smaksprøve er 1 ts pulver som blandes ut med mm eller mme til ønsket tykkelse:) Jeg ga en ts de to første dagene for å se om hun reagerte på det, da hadde jeg en ts pulver i 50 ml mm.

Skrevet

Ok...da skal jeg pröve å gi liten smakspröve hvis HS mener at det går bra...Noe jeg håper hun gjör..

Men jeg kikket litt i butikken og fant bare maisgröt som blandes med vann? Så det er to forskjellige typer som finnes?

Blander du malt oppi? Jeg tror at jeg må gjöre det da gutten sliter med sjelden avföring...

Skrevet

Ja jeg fant bare den som blandes med mm eller mme:) Har ikke prøvd å gi så mye enda..10 ml er det meste hun har fått, og til det har det ikke vært nødvendig med malt:) Men om gutten din sliter er det sikkert like greit å ha det oppi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...