Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til barnehagen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det får være måte på.....til barnehagen?

Gir folk virkelig gave til barnehagen??

Skrevet

Was?? Jeg har ikke tenkt å gi noe gave, kanskje et julekort av snuppa...

Skrevet

Hvorfor det ?

Og hva gir man en barnehage`?

Har aldrig hørt om det og syntes det høres litt dumt ut.

Skrevet

TIl barnehagen? Det hørtes veldig rart ut.

Vi skal gi til dagmammaen, men det er jo til henne personlig, så det blir litt annerledes.

Skrevet

Hos oss en det alltid blitt gitt noe til de ansatte eller en leke avdelingen.

Synst det er kjempeflott å vise at man sette pris på de ansatte jeg. De tar jo så godt vare på våre små. Er jo de som gir til postbudet også.

Skrevet

vi har kjøpt en liten oppmerksomhet til de på avdelingen også får de julekort.

Skrevet

om det blir gave må det bli noe som kan deles.. Sjokolade.

Skrevet

Har brukt å kjøpe en ting til de ansatte på snuppa sin avdeling. De er 4 stk, men nå går jo poden også i den barnehagen men på en annen avdeling. De er også 4 stk.... så nå begynner det å bli litt for dyrt. SÅ kommer til å kjøpe en konfekt eske til hver av avdelingen.

Skrevet

Ingenting !

Syns det er tullete at man skal gi julegave til avdelingen/barnehagen.

Skrevet

Gir til selve avdelingen ved sommer slutt og jul.

Gir en bok, puslespill, tegnesaker, en leke o.l

Noe som er til alle, ikke direkte til de ansatte, selv om det er de som tar i mot.

Skrevet

Vi har brent cd-plater med barnemusikk (julemusikk), slik at de kan kose seg med det i ukene før jul.

Ellers har det vel hendt at noen av foreldrene i avdelingen har kjøpt med fruktkurv, pepperkaker eller noe annet alle kan kose seg med.

Det er jo ikke barnehagen i seg selv som får noe, men våre egne barn da! Ikke noe galt i det vel??

Ellers sender vel noen julekort med bildet av gullet sitt (sine).

Skrevet

Jeg jobber selv i barnehage,og syns det er veldig koselig når noen av barna kommer med julegave til oss!

Trenger jo ikke å være mye,men tanken som teller. .

Vi er jo faktisk en stor del av barnas hverdag.

Skrevet

Ingenting;)

Mvh

Skrevet

Minsten insisterer på å kjøpe julegave til de i barnahagen. Greit når han var på liten avd. med fire faste, nå er de jo ørten. Er det frekt å gi noe lite bare til de som vi har mye med å gjøre?

Skrevet

hmm ingenting. Tror ikke d er "vanlig" å gjøre d i den barnehagen gutten min går.... FAU kjøper en liten ting til alle ansatte fra alle barna.

Når jeg hadde dagmamma kjøpte jeg derimot julegave, men d synes jeg blir noe helt annet.

Skrevet

I år skal jeg faktisk gi julegave til barnehagen :) Jentene driver nemlig og har harde tørner på å få tak på den eneste ballerinadrakten i utkledningseska. Så jeg skal rett og slett sy en ny ballerinadrakt så de har litt fler å dele på :) Og et guttekostyme også, må bare finne ut hvilket... de er veldig på dette å kle seg ut, søtingene :)

Skrevet

Hehe. Som ED-DA sa: At noen gir til postbudet.

Min far har jobbet som landpostbud i alle år, og jeg aner ikke hvor mange konfektesker han får på julaften hvert eneste år av folk som tenker at de må gi en gave til postmannen:D Haha! Han her seriøst konfekt frem til påske!

Skrevet

Når jeg var lita teipa mamma alltid en tikroning eller hva det nå når oppå lokket på søppeldunken før jul :P

Og melkemannen fikk en marsipangris.

Avisbudet hørte jeg aldri noe om :-p

Skrevet

Ingenting!

Er ikke vanlig heller her. Skal 90 foreldre komme med hver sin konfekteske liksom?

Men vi har gitt en liten ting før sommerferien når de skal slutte (siste året før skolen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...