Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Bare nysgjerrig hva dere andre har? Vi har Troll,sengetype Elle med US dropside. hvordan festes bunnen i deres? hos oss er den festet i noen rare kroker som stikkes inn i sengerammen og blir skrudd fast med en skrue oppe på sengebunnen (får ikke til å forklare det) sprinkler i bunnen,synes av og til det virker så spinkelt med tanke på at en 2 åring etterhvert skal ligge oppi der.
Gjest mphs Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 En hvit sprinkelseng der den ene siden kan tas ned. Vet ikke merke, kjøpte en jeg likte ut fra funksjon. Lett å montere og brukervennlig.
Dotten Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Vi kjøpte sprinkelseng på Ikea...... Men vi byttet til juniorseng når snuppa var ca 17 mnd. Ikke fordi hun noensinne prøvde å klatre ut, men vi ville at hun skulle få stor seng. Har gått kjempefint. Aldri falt ut, mistet dynen e.l. (sengehest). Stor og stolt jente kan du tro første tiden. Nå er det jo helt vane. Har jo ligget der i over 8 måneder! Nå er hun 2 år, og legge henne i sprinkelseng nå, høres helt feil ut for meg... he, he.
snartmammapåny Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Vi har stokke. Måtte ha en seng med hjul og likte designet på stokke sin seng. Har lite soverom og var avhenig av å kunne skyve sengen for å komme inn i klesskapene våres som dekker den ene veggen. Er veldig fornøyd med sengen. Den virker solid og er nok ikke noe problem med en vilter toåring oppi den. Tror nok til og med en voksen mann hadde blitt svett av å bryte i stykker den sengen.
Turid Laila Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Leksvik fra Ikea. Hvordan den funker annet enn at den er fin aner jeg ikke, men syns den var så fin og den ene siden kan tas av, så det er jo praktisk etterhvert.
lifa og Eline Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Har arvet en 16 år gamel sprinkel seng, brukt kun til ett barn. Den var best i test den gang den var ny og er kjøpt på IKEA. Eline har brukt den nå i over 21 mnd. og senga er like bra som da den var ny, ser ikke på den at den nå har blitt 17,5 år gamel. Regulerbar i 3 høyder men kan ikke ta ned kanten foran.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 vi har sengen phillip fra stera. stor og solid sprinkelseng. bunnen er regulerbar. har ikke sett etter hvordan man justerer den enda.
*smula* Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Vi har seng fra Brio. Den er solid og med god løsning for feste av bunnen.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Stokke! Vi er veldig fornøyde. Moro at sengen kan ha funksjoner etter at sneipen har blitt for stor også)
stjernene mine** Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Til *Havets datter* Du som hadde senga phillip fra stera! Vi har akkurat kikka på den idag, elr ihvertfall sett bilde av den i butikken.. Kunne du målt hvor høye "sprinkla" var for meg?! Eller ifra sengebunnen på nederste stilling og opp til toppen av sprinkla, det jeg mente.. vanskelig forklare.. hehe.. Vi fant en annen seng ifra stera, ballerina hvit med rosa ballerinaer og vuggemeie( som kan byttes til hjul senere). Den var knallfin, eneste dumme var at den ble ikke dypere enn 42cm, og da må vi evnt bruke babysafe ifra babyen begynner reise seg, så a ikke detter ut!! OG det vil vi ikke!! Håper ikke alle stera senger er sånn!! Hvor dype er deres senger?!
☆Anonymia☆ Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 vi har type 20 år gammel arva sprinkelseng ( med ny madrass så ingen anker på det )
Zummi Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Vi har leandersenga Med den så kan tøtta ha seng som vokser med henne (skifter størrelse fra 70x120 til 70x150 når vi etterhvert bytter ut midtdelene). Rett og slett fordi vi falt for designet på den Sengebunnen festes med klemmer til bøyler rundt nedi. Disse bøylene er igjen skrudd fast til sidene. Sprinklene og de høye sidegavlene skal også taes ned etterhvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå