Tussa og Sofie Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hvor mye og ofte kan jeg gi? Hun er snart 3 uker, spiser ca 100 ml pe måltid. Kan hun få i melken hver gang hun spiser? Er 1 ts for mye?
Gjest Ut på tur Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg tror jeg ville hørt med HS det er noe med fennikel som ikke er bra for de søte små
Beatrica Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 du kan få kjøpt amme te på apoteket eller helsekost,som du selv drikker,noen ganger i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ut på tur: Hva er det som ikke er så bra med fennikel te?
*smula* Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Fenikkel-te er veldig bra. Drikk 2 kopper selv hver dag, og gi en t-skje til babyen din når teen har blitt passe lunken. Funker som bare det. Du kan også bruke amme-te, hvis du synes smaken på den er bedre. Drikker du ikke te, koker du bare teen i 5 min (i kjele), siler av fenikkelen, kjøler den ned, og har den i tett, ren beholder. Da kan du oppbevare den i kjøleskapet et døgn, og f.eks gi en t-skje i melken 2 ganger i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå