Gå til innhold

Hvilket navn ville dere valgt av.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jonatan og Christoffer?

Sambo vil ha Christoffer, Jeg vil ha Jonatan.... Så nå lurte jeg på hva dere mente da :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jonatan!!

Alternativt, Kristoffer

Skrevet

haha måtte le litt av deg babygullz :-p

Skrevet

begge navnene var kjempefine;) så uansett hva dere blir enige om til slutt så får gutten ett fint navn;) men skulle jeg valgt hadde det kanskje endt på Christoffer. . . .

Skrevet

Chistoffer, selv om jeg tror jeg ville ha skrevet Kristoffer. Liker Jonathan også, men holder en knapp på Christoffer/Kristoffer.

Skrevet

Hva med å ta med begge navnene til sykehuset? kan være at det føles mer rett med det ene enn det andre? Hørt flere som fikk en ahaopplevelse etter fødsel og byttet navn;)

Personlig syns jeg vel kanskje Kristoffer :D men begge er pene navn!

Skrevet

ja vi kommer nok ikke til å bestemme oss før vi ser han.... ikke helt ihvertfall :-)

Skrevet

Jeg synes Kristoffer er finest, med K...

Skrevet

Christoffer... Synes det var finest...

Skrevet

Det går jo an å kalle han Jonathan Kristoffer da. Det er fine navn begge to og kan fint kombineres :)

Skrevet

Hm...har intrykk av at Jonatan er mest brukt. Barnehagen jeg jobber i har 3 jonataner på 35 unger... men ingen Christoffer. Begge navnene er kjempefine.. men jeg hadde godt for Christoffer. :)

Skrevet

Enig med babygull kall han adrian=)) for det er kjempefint... utav dine to er kristoffer finest=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...