Gå til innhold

Ny playdate...

Lykkebarn og Mathilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

29 november blir det playdate hos oss. Mathilde og mamman gleder seg til å treffe både store og små. Mer info og veiforklaring ligger på FB.

Fint om du melder deg på her så vi ser hvor mange vi blir.

Velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har satt av dato og kommer friske, opplagte og to tenner rikere på playdate neste uke! ;o)

Skrevet

Heisann

Vi vil gjerne leke, må sjekke og ordne litt i kalenderen først før jeg sier endelig ja men tror det skal gå greit. Har ikke fått oversikt over alt som skjer før jul enda...

kan jo starte en liste jeg:

Linda&Amanda

Seier og Glede og to tenner

kasr og Nore

Skrevet

Å nei, nå sjekket jeg kalenderen og akkurat den dagen var det noe opplegg på jobben jeg har meldt meg på. Det var dumt! Tror Nore heller vil leke enn å kjede seg med meg på jobben men, skal tenke litt på det!

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Skrevet

Det hadde vært så koselig om dere kom! Matteo trenger et par gutter å bryne seg på! Og det er helt klart at han vil synes det er stas med dere der!

Skrevet

Vi kommer også :)

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Skrevet

Vi kommer også :)

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Skrevet

Vi har også lyst til å komme. ( hvis jeg ikke er blitt operert i ryggen, blir det mest sannsynlig den 26 nov eller 3 des.)

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Endelig spire og Benedicte

Skrevet

...dytter denne litt....

Skrevet

Ref. samtalen i går (jeg var ikke så på trynet at jeg har fabrikert en samtale vel? hehe)...er du sikker på at du har plass til en gjeng til? Vi har jo så lyst til å treffe dere alle, både store og små, men vi tenker litt på plassen. Pluss såklart det at vi ikke har mulighet til å ha like mange hos oss dessverre. Dårlig plass i Obos-leilighet gitt :-/ Det blir jo unektelig litt urettferdig liksom...

Skrevet

Hei hei...

He he ingen fabrikerte samtaler her nei.. Vil gjerne ha dere også om dere har lyst. Så bare kom. Både parkeringsplass til biler og vogner er ingen store problemer utenfor huset. I tillegg har vi stor stue med kjøkken så her er det plass. Hadde aldri spurt om jeg ikke hadde plass til alle. Vi er flere av oss som gjerne kan tenke oss å hilse på deres små en gang til eller to før vi alle begynner i jobb og plutselig er de små i barnehage osv.

Det går jo ikke på det at vi skal bli invitert tilbake. Men synes bare det er synd om vi ikke kan prøve å treffes en gang til alle sammen. Dere er hjertelig velkommen om dere har lyst og tid. Her blir det heller ingen sure miner om dere ikke kommer.

Hanne:)

Skrevet

Vi kommer gjerne :-)

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Samsyn og Camilla

Skrevet

Vi vil også gjerne leke :-)

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Skrevet

Vi takker for invitasjon, og kommer gjerne siden snille Sanasol kjører! Gleder meg til å se brødboksen deres også, den er jo så fin.

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Skrevet

Ok, vi tar deg på ordet. Kjempekoselig at vi fåt møttes litt flere med barna også. Flott at noen har plass og kan huse oss;-) Da kommer vi også!

Skrevet

Yes, min avtale i morgen er utsatt en uke, så da kan jeg være med likevel - hurra. Skal bli koselig å se alle sammen igjen. Er så utrolig lenge siden sist.

Linda&Amanda

(kasr og Nore)

Rødtopp75 og Josefine

Linerla72 og Tobias

Samsyn og Camilla

Sanasol & Mia

Millapril og Erica

Tussi og Maja

Kristin & Mathea

Lykkebarn; er det noe du vil vi skal ta med?

Skrevet

Ja, hyl ut om det er noe vi skal ta med oss Lykkebarn!!!

Skrevet

Hei,

Fint hvis flere har sånne hvite Ikea stoler som barna kan sitte i. Ta gjerne med om dere har plass for vi har bare en og det kan bli litt lite.

Ellers har sanasol og seier og glede sagt at de stiller med litt bakst. Så da tror jeg det er bra. Ellers takk for tilbudet og velkommen.

Skrevet

Da har jeg gått til innkjøp av en Ikea stol hehe

Fant ut at en stol på bord i stoff blir forferdelig upraktisk etterhvert som snuppa finner ut at ALT skal smakes på og gjerne med munnen full av mat!!

Så da når du skrev at vi gjerne måtte ta med sånn stol, ja da var ikke turen lang ut i bilen og til ikea (nettopp kommet hjem) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...