Lavendel*06*10* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Gubben vil kjøpe det til Theodor på straks 2 år.. Men jeg trur kanskje det blir bortkasta penger,, ? Han har noe leke verktøy fra før , å det er IKKE intr.. Noen her som har det til barna sine?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Vi kjøpte en billig benk fra Europris. Den ble straks populær, men gutten min på 2,5år fant fort ut at det beste er å hamre ute. Nå vet han forskjell på skrue og spiker, og dette i plast er bare for babyer sier han. Istedenfor plastverktøyet foretrekker han heller en braconøkkel og en gammel stol han kan skru i.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Vi har kjøpt en til poden til bursdagen hans i desember. Ca 250 kr på Mekk. Han har et plastikk-skurjern og en hammer, og leker en del med det, derfor skal han få den av oss
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Det er gøyere med benk enn bare løst verktøy er min erfaring. Da vi bare hadde lekeverktøy ble det aldri brukt, men benken brukes endel innimellom, men mest av 5 åringen, er først nå 3 åringen av og til gidder å leke med den, han fikk den da han var 2 år, så kanskje det er litt aldersbetinget også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå