Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Liker ikke Andy og i hvertfall ikke Andy Pandy og det er ikke helt sving over Deas. Noen som kan hjelpe meg med noen? Ikke at vi må ha det altså, men jeg har kallenavn inspirert av navnene på de to andre guttene og synes det er kos å ha noen. Eldste heter Niklas og han kaller jeg ofte for Niks eller Nikse-triks og mellomste heter William, han kalte vi en stundt for yam-yam, men nå går det mest i Yams eller Yamse-gutten. Og ungene liker faktisk kallenavnene sine kjempegodt, er liksom litt kosenavn for dem :-) Men hva med Andreas da? Hmmm....
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 jeg har en liten andreas. og han blir ofte kalt deas eller deasen........... fordi jenta til broren min kunne ikke si Andreas.....det kan hun nå da, men vi sakker fremdeles om deasen.......
Fire småtroll Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Har du også en gutt som heter Andreas, det heter midterste min også :-) Kaller han bare godgutten min jeg da...
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 i begynnelsen sa hun as as....... så det sier vi også......
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hehe... Men jeg har joi tre godgutter jeg da ;-) as-as...tja, blir likosm kke så bra om man tenker engelsk, hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Dr.Dre? He he:) Nei, skal ikke tulle. Eneste jeg har hørt om er andy.. Men det er ikke helt bra nei.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Hmmm, men jeg kan jo kalle ham for lille leiemorderen min da? ass-ass-in? Hmmm, eller kanskje ikke. Uff nei, stakkers lille babyen min, han er jo så snill og god atte :-)
nickoline og supermann Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 haha........er hva du gjør det til selv....... har aldri gjort det om til engelsk vi ihvertfall.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Henger nok igjen fra en intern en vi hadde i venneflokken da en skulle gi et hint om en yrkesgruppe og sa "rumpe-rumpe-inn" og jeg var den eneste som ikke skjønte plukket da jeg prøvde å oversette litt og litt til engelsk, hadde aldri hørt hva leiemorder var på engelsk før, var vel 15 år eller noe sånt den gang ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Jooo, kall ham lille leiemorderen din!
Fire småtroll Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 Onkelen hans kaller han Hadidas da.. En kombinasjon av det den lille fetteren sa, Hadeas, og treningstøyet Adidas.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Jammen, kallenavnet skal jo klinge litt slik som brødrene. Hva med Lei-mo? Den kommer ingen til å ta noensinne, hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2007 #14 Skrevet 19. november 2007 Lei-mo? He he. Du scorer på fantasi og originalitet!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 19. november 2007 #15 Skrevet 19. november 2007 Det kryper en Andreas på gulvet her nå,(passer gutten til vennonna mi), føler det mest naturlige kallenavnet blir Andy med A og ikke Æ). Søstra hans kalte han for Andedass i begynnelsen, nå sier hun Andias,det er jo litt stilig, hehe..
Gjest Skrevet 19. november 2007 #16 Skrevet 19. november 2007 HA, tror jammen meg jeg går for det jeg! Lei-mo er jo litt søtt på min dialekt i hvertfall og det klinger bra. Bare ingen forveksler med Playmo da, men får si det tydelig nok. Og må nok vri det til å bli Ley-mo, Lei høres jo så trist ut. Da har mini fått et kallenavn *fanfare* Ley-mo! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå