Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg er syk... Har hatt feber siden lørdag, halsen river og kroppen verker. Skal til legen i dag og vi fant ut at siden jeg knapt klarer å ta vare på meg selv, så skal søster'n til gubben passe vesla i dag. Nå har de kjørt avgårde, og jeg burde være letta og glad...sove litt kanskje, men så sitter jeg her og griner. Tullemamma :-( Har aldri vært borte fra henne sånn før, føler meg helt teit. Hvordan i all verden skal det gå når hun skal i barnehage? Uff, nei dette var ikke moro. Ser for meg at hun bare gråter etter mamma'n sin som aldri kommer, og her sitter jeg. Antakeligvis så går det jo bra. Måtte bare lette litt på trykket...føler meg bra dum her.
heiamagen Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei du, for en fin mamma du er da! Du er da slettes ikke dum, du har bare blitt mor Forstår deg godt, jeg har heller ikke vært noe særlig borte fra lillegutt enda. Men det går nok bra, bedre enn vi liker å innse tenker jeg Her var det omvendt i dag tidlig. Pappaen måtte på jobb i dag og det var nok hardt etter å ha vært sammen hele tiden i over ni uker....tror han seriøst lurte på om gutten kunne få plass i skuffen under pulten hans God bedring!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hei hei. En liten trøste klem fra oss her. Dette kommer nok til å gå så bra. Prøv å få sovet og hvilt litt så du ikke er helt utslitt til hun kommer hjem i ettermiddag. Bare prøv å tenk på at det blir super godt å se henne igjen om noen timer. Håper du blir frisk snart. Stor god klem fra oss. Ps: kryp opp i sofaen med en god kopp te og slå på tv'en og se på alle seriene så skal du se timene går fort.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Ååååh, søte lille deg.. Du skal være glad du har den egenskapen og evnen til å savne lillejenta di! Hun er jo det mest fantastiske som har hendt deg! Men nå må du gjøre alt du kan for å bli frisk. For vesla sin skyld! Hun har det kjempebra og koser seg med tante! Du vet at Tanter trenger å få slike oppgaver, så de kan nyte tiden med niesene og nevøene helt alene. Les en god bok, drikk litt te og surfe litt på nettet! Da skal du se at dagen går fort, og vips så er lillemor tilbake, blid og henrykt over å se mammaen sin igjen! ;o)
Två små trollungar Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Trøsteklem fra oss også! Synes også det er en flott egenskap at du savner lillejenta di. Men tenk at hun har det sikkert veldig fint med barnevakten som er helt frisk og orker å leke mer med henne en hva du gjør akkurat nå... Bare prøv å hvile deg litt, så har du mye mer overskudd når vesla kommer hjem igjen! Og det med barnehage går sikkert bra når den tiden kommer uansett. Hun er jo litt større da. Ikke tenk på det nå. Klem!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Tusen takk for snille ord, dere jenter er gode å ha når man føler seg litt nedfor :-) Har vært hos legen, og jeg har visst streptokokker i halsen. Hissige og smittsomme sådan, så jeg kan forvente at Mia også får det. Det er det absolutt kjipeste...Får håpe hun unngår det, vi har fått tilbud om barnevakt i morgen også, og jeg tror vi slår til. Jeg får holde meg så mye unna henne som jeg kan. Dere har nok rett i at det er verst for mamma, og Mia og tante koser seg :-) Vi er heldige som har en tante som er hjemme et par dager i uken. Jeg er visst smittsom ut uka, så det blir dessverre ingen playdate eller babysang på oss denne uken. Ingen tannlege heller (huff og huff hehe).
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Uff så kjedelig å bli syk! Og skjønner deg kjempegodt at du savner Mia, jaggu ikke lett å være mamma alltid nei. Krysser fingrene for at Mia holder seg frisk. Sa legen noe om hvor lenge du er smittsom, og fikk du antibiotika eller noe? Håper du blir raskt frisk igjen og at vi kanskje kan se deg på julebordet? håpe håpe Kjempestor god bedring klem fra meg og Camilla!!!!!!
Tussi og Maja Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Nei uff, stakkar deg! Høres jo skikkelig vondt ut.. Og i tillegg klarer du ikke å fokusere på å bli frisk, bare på lille skjønne Mia. Jeg hadde nok reagert akkurat likedan! Men du skal se at hun har hatt det bra. Selvfølgelig ville hun foretrukket å ha mamma der, men ikke når mamma er syk og smittsom. Håper bare formen blir bedre fort. Du får se på det som en aldri så liten trening til barnehagetilvenningen ;-/ God bedring! Trøsteklem fra oss..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2007 Ja steike, det er jo julebord på lørdag. Jeg går på antibiotika, men det står ikke noe på pakken om at jeg ikke kan drikke. Det burde vel stå da? Kan kjøre bil også står det...men det blir jo den ene eller den andre da. Jeg skal ikke være smittsom lengre da, men må nesten se an den generelle formen før jeg vet. Håper jeg kan være med da....makan. Enten er det navnefest eller så er man syk. Når skal en stakkars mamma få seg en skikkelig tur på by'n? ;-)
Bellen^2 Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Stooooooor trøsteklem fra meg! Vi er jo i gang med barnehagetilvenning og vet hvordan det er å sitte hjemme og sippe og deppe fordi lillegull ikke er her, og det bilr jo ikke noe bedre når man er syk og sliten heller:/ Håper antibiotikaen tar knekken på disse dumme streptokokkene og at de holder seg lagt unna Mia. Og du kan bare våge å ikke bli bra til julebordet til lørdagen!
Millapril Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Huffameg! Dette var jo ikke noe morsomt å høre. Det må være skikkelig vondt. Håper virkelig du ikke har smittet Mia, nå som hun er frisk og rask igjen etter sin forkjølelse. Du er heldig som har mulighet til barnevakt, selv om det er vondt å være borte fra småttisene sine. Det er nok tøffere for oss mødre enn for barna. Du må jo bare bli frisk og rask til julebordet! Håper på rask god bedring til deg! Vi sender deg varme tanker og trøste klemmer! Goooood bedring!
Solstråle72 Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 En stor trøsteklem fra meg også! Og.. du er ingen tullemamma, men en flink og god mamma!! Håper du blir frisk igjen til julebordet og at Mia ikke blir syk igjen! God bedring!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 Ja god bedring klem fra oss her og håper du kommer deg raskt. Flott at tanten din kan hjelpe dere i dag også. Kroppen din har sikkert bare godt av litt ekstra hvile i tillegg til at Mia forhåpentligvis ikke blir smittet. Vi krysser alt vi har for at du er bra til lørdagen igjen. Stor trøsteklem fra oss....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå