Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Da beveger jeg meg inn hit, og tar fatt på siste runden! Rart med sånne merkedager, føler litt at "ENDELIG", men tiden har jo gått fort hittil! Så da legger jeg inn et lavt gir og tråkker på mot målet!!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 velkommen hit!!! husker nicket ditt fra 1 trimester bl.a. Ja nå er det ikke lenge igjen, 3 trimester går fort,synes det ivertfall jeg...
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hei! Ja, nå går det fort! Ser at du har termin om under en måned. Spennende!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 velkommen! Er så rart at de som var på BliGravid samtidig som meg kommer inn her Skjønner ikke helt at jeg hører til her inne heller da:p
Labambie Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Velkommen til siste etappe! Og i "småskolen".. Føler meg så fersk her. Så derfor blir det som å være minst på skolen igjen. Om en stund kan sikkert også vi snakke om fødsler og.. Hihi
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Hei Velkommen til oss! Koselig med flere kjente her inne! Baaaare siste etappe igjen, nå!! Wo-hoo!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 He he, "småskolen", ja... man er jo minst her inne en periode! Men jeg har gjort dette så mange ganger at jeg føler meg litt gammel alikevel! Huff, hørtes helt olding ut! )
Sjokoladebananer Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Hei! Velkommen hit! Tia flyr! Husker deg så godt fra Bli Gravid. Det var spennende tider, men det er det jo igrunn nå også ;o) Lykke til nå i innspurten!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Hellu! ;o) Siste etappe nå, Bringebæret! Skal bli gøy å følge deg og de andre her resten av veien!
melkekua™ Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Velkommen skal du være ) Ikke mange dagene siden jeg kom inn hit heller. Godt å se noen av de gamle nickene fra BliGravid ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå