roannima Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei:-) noen som kan se når nestemann vil komme? Er gravid nå. . . Med termin 10 februar. Lurer på om jeg noen gang vil få nr 4? Har to gutter fra før. . . Venter gutt nå. . . . Flott om noen kan svare:-) jeg er født 10 desember 77. Vennlig hilsen meg:-)
roannima Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 Dytt. . . . :-) noen som vil?
roannima Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Dytt. . . . :-) noen som vil?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Det er veldig vanskelig å svare på. Jeg tror mellom 5.feb. og 13. februar så har du født. Jeg tror du har mulighet til nr 4, kommer nr.3 veldig tett eller har du noen av de andre barna veldig tett?
roannima Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Takk for respons:-) eldste er 11.5 år , neste er 7 . Og nr tre på vei. Ingen tette foreløpig,men det som var moro å lese nå var at jeg har tidligere blitt spådd at jeg får nr 4 tett på nr 3 nå:-) kansje det er noe i det da:-) tror du nr 4 blir ei jente? eller må jeg leve i ett testosteson hus ? Hehe. . . .
Gjest Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Hei. Det var det jeg fikk følelsen av av at nr 4 kom tett, men var litt usikker om det kunne være noen av de andre. Fikk opp to tette, men visste ikke helt hvor i rekken det kunn være. Kjønn klarer jeg ikke å se noe nå.
..\\ spirit //.. Skrevet 27. november 2007 #7 Skrevet 27. november 2007 Du er den eneste som kan si hvor mange barn du vil få. Gå inn i deg selv, føl på det, så finner du svar der.. Om noen sier du vil få 5, så lager du fem, for du tror det er sånn det skal bli allikevel, føl på det. Tror også rundt 5 feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå