Gå til innhold

God mandagsmorgen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen alle sammen! Har dere planer for dagen og uka?

Det er forresten fem uker igjen til JUL.. sånn apropos planer.. Har ei venninne som alltid er ferdig med alle sine julepresanger før jeg har tenkt tanken. Like stor tankevekker hver gang:-)

Det er en fantastisk flott dag her vest. Nydelig "rosa" soloppgang. Såpassa mildt at jeg skal ut for endelig å plante de blomsterløkene jeg kjøpte tidlig i høst. Sitter her med kaffekoppen og nyter stillheten etter at 12-åringen har gått ut dørene og det minste travelbarnet fortsatt sover!!! Sofabonden tok med seg Knoll og Tott i barnehagen. Det er luksus å slippe å dra tre små barn om morgenen. Får høy puls bare ved tanken. Luksus å gjøre andre ting. Føler meg så effektiv som alt har satt brøddeig, fått på andre maskinene med klær, rydda ut og inn i oppvaksmaskinen.. Belønningen er litt surfetid enn så lenge..

Ønsker dere en fantastisk dag og uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig å våkne opp til rosa soloppgang og mann som tar ansvar:-)

Det er en god start på dagen!

Og du er jammen meg effektiv ja, som har fått gjort så mye allerede:-)

Jeg skal jobbe 4 dager og torsdag skal jeg ha bursdagslag for en venn som fyller 52:-) Det blir koselig og jeg slipper å blåse opp masse ballonger og lage racerbilkake:-)

Lørdag er det atter festlige begivenheter, men da med sambo og det blir koselig:-)

Puh.......og da var visst den uka nesten over og jeg er ikke en dag eldre;-)

Ha en strålende dag og uke du også:-)

Skrevet

Jeg ønsker deg jmmen en kosleig og velfortjent god dag ! Så flink du er!!!

Skrevet

God morgen til deg også, du effektive menneske. Jeg har ikke gjort noe i dag jeg. Maud-mannen tok hele morgenstyret alene mens jeg lå i senga. Nå er jeg oppe, men bare i morgenkåpe. Uka skal gå til å få unna en og en julegaveting og så på å vente på tegnene på at en fødsel er i gang...

Skrevet

Maud du skal ikke gjøre noe om dagen, bare lade batteriene nå og være uthvilt og klar når den lille kommer. Det er så spennende å gå der og vente på ett nytt menneske.

Må legge til at det er veldig sjelden at jeg er så effektiv. Kun de morgenene mannen min leverer i barnehagen. Føler vel at jeg må kompensere for at han kommer noe senere på jobb enn ellers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...