Gå til innhold

Klær.. så frustrerende..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva går dere i for tiden?

Er i uke 20 og alt begynner å bli trangt, men er så vanvittig lei av tunikaer og å se ut som et telt. Hvor finner man FINE mammaklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex kapphal osc.

Jeg er en small size fra før så jeg er veldig fornøyd med utvalget på cubus og vera moda om dagene...H&M har også madsse fint.

Skrevet

går for tiden rundt i en tights lignende bukse fra ellos og en kjole som er høy i livet.

Har også en kosebukse fra h&m

Klarer ikke gå i tunikaer etc, føler meg 3ggr så stor med en gang.

Vet mange er uenige med meg, men jeg syns h&m harmye fint jeg, hvertfall der jeg handler, der er mamma og b&b avdelingen i ett, så det resulterer i mye større utvalg

Skrevet

Jeg vet også om mange som kjøper vanlige jumpere i litt større størrelse, de sitter kjempefint etter og fremhever en flott gravidkropp :) HM, bikbok og Zara har mange fine sånne.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med noen tunika t-shirts jeg kjøpte på vivikes. Bruker de med en sort polo genser under. Også har jeg et par tettsittende mini kjoler fra Cubus som funker som litt lange gensere nå. Det er bra med stretch i de. :)

Har handla litt basis plagg på HM da... sorte jumpere. Blir ok når man pynter litt opp med skjerf eller smykker.

Kjøpte skjørt på HM på lørdagen. Helt ok. Litt av problemet er jo at de fleste klærne er OK. Men på HM er det mulig å finne gensre ol uten å måtte se ut som et vandrende telt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...