Gå til innhold

Voksipose fra 0-5grader..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ka skal eg ha på barnet i voksipose fra 0-5 grader?

Og har dere med klær i vognen i tilfelle de vil opp i babybjørn etter sov?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er tempraturen, og hva slags voksi har du?

Skrevet

Hvet ikke hvilken pose. Det står bare voksi på den. Kjennes varm og tykk ut. Er vel 2-3 grader ute nå.

Skrevet

Jeg har bare på ullbody og ull strøper og en ull finlandshette på knøttet her. Jeg har en voksi classic med (jeg tror det heter) vestlandsulldynen. (det er to ulldyner og en bomull sommerdyne, den tykkeste ulldynen må du nok spørre etter og er ikke nødvendig med mindre du bor på svalbard)

Skal jeg gå på senter og ta han opp innimellom har eg med en liten joggedress til han.

Skrevet

Om det er plussgrader ville jeg bare lagt ungen i bukse og genser. Når det er ned mot -10 bruker vi strømpegukse, genser og tynn ulldrakt over der igjen. Voksiposene er veldig varme. Sokker kan være godt uansett.

Det er lurt å ha med litt ekstra klær tilfelle ungen vil opp. Og husk å brett til sides posen om du er inne på kjøpesenter.

Skrevet

Ok. Her er bare ei dyne. Den er kjøpt for 3 år siden av søsteren min. Den kjennes veldig varm ut, men det er så vanskelig når man har gått fra dyne og full påkledning og så plutselig "ingenting".

Skrevet

har vanlig voksi vinterpose og skal be de bruke den fra i morgen..... men det er i barnehagen. du må nesten kle på ungen din igjen hvis dere er ute og den skal rett opp i selen............ vi har ull/fleec i posen.

Skrevet

Ser at du kanskje misforstod meg litt... Jeg tror at det er sånn at det finnes tre forskjellige dyner du kan ha inni voksitrekket. En sommerdyne i bomull, en "vestlandsdyne" i ull og en veldig varm ulldyne (tror den kalles "finnmarksdyna" eller "svalbard dyna")som de ikke selger til vanlig, men som er til veldig kalde vintre.

Det er nok "vestlandsdyna" du har.

Det er forskjell på barna og så du må nesten bare prøve deg frem. Jeg synes det er best med ulltøy for det regulerer varmen litt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...