Gå til innhold

Hvilke "merkeklær" kjøper dere til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes klærne til Katvig sine klær er kjempefine og Miniature har masse fint! Synes Katvig er overkommelig i pris, mens Miniature er litt i dyreste laget, men har kjøpt noe likevel. Hva kjøper dere av slike klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper merkene til H&M og Cubus. Ikke fansy, men billig og vi kan ha en stoor garderobe som vi kan bruke hemningsløst.

Skrevet

Det jeg kommer over, som jeg liker der og da. Hjemme i Norge handler jeg mest PoP. Liker nattisene fra Katvig og IdaT. Og så er det sesong for ull nå da.

Skrevet

h&m disney, reima, HH, skogstad, norheim, janus osv, osv, gjør meg kansje en bjørnetjeneste med å holdde på slik, men synes det er artig at barna har knæsje, gode klær.

Skrevet

Vi arver mye klær og synes derfor det er artig å kjøpe noe ikke alle har. Synes det er litt mer kvalitet i disse klærne og da kan jo nestemann arve de (ihvertfall det som er litt kjønnsnøytralt).

Skrevet

H&M, cubus, Kappahl, Lindex..

Altså ingen merkeklær, bortsett fra det han får i gave fra tante mi..

Skrevet

Mini A Ture, MeMini, KammaKarlo, Rhode, Norlie f.eks. Mye fine danske klær. Av sånne basisplagg, blir det mye H&M.

Skrevet

miniture, gant, timberland, reima, troll, janus, nøstebarn, krokofanten mexx osv......... men har massse hm, cubus osv også

Skrevet

Han har ingen merkeklær i vanlig tøy, men har Reimadress, Vikingsko, Troll-lue og Hestra-votter. Vet ikke om det var det du mente?

Skrevet

kjøper også stort sett ecco sko

Skrevet

Hilfiger, Timberland, Levi's, Paul Frank (Small Paul), Diesel.. Men også Ole Brum og Spidermanklær på H&M..

Skrevet

Vi får en del Kanz klær av min søster, da hun driver med dette merket :)

Ellers går det mest i kjedebutikkene og ellers litt Reima..... :)

Skrevet

Vi handler vanligvis barneklær på H&M, Lindex og Cubus. Dette er hverdagstøy som de bruker i barnehagen og som tåler å bli vasket ofte. Når det gjelder yttertøy, sko ol. bruker vi litt mere penger og tenker mer kvalitet. Ellers får de mye fine og litt dyrere klær til jul og bursdager av besteforeldrene.

Skrevet

jeg tenker ikke merke når jeg handler klær til barna, heller ikke til meg selv.

Skrevet

Kjøper det jeg synest er fint jeg, uavhengig av om det er et fancey og dyrt "merke" eller fra en masseprodusert billig kjede.

HAr alt fra H&M, Cubus, Lindex, Gap, Metoo, IdaT, Mexx, Gant, Janus, POP og sikkert masse mer bare jeg kommer ikke på flere..;)

Skrevet

Når eg kjøper vanlege klær, tenker eg aldri på merke.

Kjøper det eg liker og som ser behageleg ut.

Uteklær og sko derimot, kjøper eg meir kvalitet. Har da best er faring med troll, reima, skogstad og kamik.

Skrevet

Kjøper det som er fint og praktsik og som jeg vet holder. Handler mye på H&M, Cubus og Kaph Ahl, litt på Reflex (dresser), og klærne bruker jeg nå til tredje barnet:) Trenger ikke kjøpe dyre klær for att de skal holde.

Har noen Mexx klær, og mangen av de er ubrukelig fordi formen er "rar", spesielt til babyer. Mye av de dyre klærne skal ofte heller ikke vaskes på mer en 30 grader har jeg sett, hva er vitsen med slike klær da? Barna sitter vel ikke på stas.

nei, jeg har faktsik god råd, men merkeklær til unger er noe tull etter min mening.

Da er det bedre å ha ekstra penger til god mat og opplevelser med barna!

Skrevet

Ida T, Småfolk og Katvig er favoritten.

Ellers går det mest i Exit, H&M og KappAhl.

Synest det er for rått å kjøpe dyre klær til små kropper som vokser hele tida...Men har unna meg ett plagg innimellom. Nytter sjangsen når vi er i Danmark, -billigere der ;o)

Skrevet

Veldig mye fint på Benetton syntes jeg da, ellers er jeg mest fornøyd med klærne fra Polo, Mexx (smal passform som passer min) og Polarn O Pyret (kun 76 klærne, de andre er grusomme:) Mini a Ture og Petit Bateu har også mye fint som passer min. H&M har mye masete klær til smågutter, og som regel altfor vide til min slanke gutt. Har hatt noen klær fra Norli, men ikke helt fornøyd med kvaliteten, selv om klærne er kjempefine! Robeez er en nødvendighet, er på vårt 4 par nå:)

Skrevet

Jeg liker aller best POP , har masse derfra. Mest av 76 klærne her også. Men syns noe av det andre er kult også. Også har jeg en del fra benetton . Noe Mexx. Og laban og labolina ;)

har faktisk ikke sett så mye i gant som jeg syns er fint. Men timberland har noe fint syns jeg. Men syns det er sinnsykt dyrt..

Skrevet

Vi kjøper det meste fra h&m,lindex,exit og sånn..

Men de har jo noe merkeklær da,Mexx,benetton,levis.

Og en del joggeklær fra adidas,nike osv (jeg jobber på treningsstudio,så blir litt sånn)

Sko fra ecco,adidas,timberlad +++

Skrevet

Kjøper det meste fra HM faktisk, men det har ikke egentlig så mye med prisen å gjøre... Liker disney-klærne de har der veldig godt. har selvsagt en hel masse andre merker også, men merker overhode ikke noe forskjell på kvaliteten (stort sett blir alt av klær produsert i Kina, Tyrkia, i det hele tatt Østen, så tror det er litt å lure seg selv å tro at kvaliteten på feks Gant er så mye bedre enn feks HM), men skjønner jo at folk ettersom de får bedre råd føler for å bruke litt ekstra penger på barna sine da.

Ellers har ungene Reima dresser, samt noen billig-dresser og for å være ærlig merker vi ingen forskjell der heller:-)

Skrevet

Jeg har sansen for Katvig, de har mye fint, det samme har Moon. Prisen har jeg ikke noe å si på, litt dyrere enn kjedene.

Ellers er jeg ofte på Lindex og Exit å handler tøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...