vamp1980 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 har värt fryktelig plaget med hjertebank de siste dagene her. har lavt stoffskifte og spiser medisiner mot det men jeg tror ikke det er det som gjör det... tok ekg for en tid tilbake og jeg har et ekstra hjerteslag. problemer med å få pusta ordentlig når det pågår som verst, og kan ikke gå opp trappa til 2 etg uten å väre anpusten. er det fler som plages med dette? er 20+6 i dag. vil ikke ha dette mer, for jeg blir helt utslitt...
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hadde et par episoder med noe som kanskje var hjertebank for noen uker siden. Var skikkelig ubehagelig, men nå har jeg det ikke lenger. Er 24 uker.
Mamma til snart 4 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 har aldri hørt om ett ekstra hjerteslag;) men jeg hadde det likt, pulsen min lå alt i fra 108-140 slag i minuttet, men det er normalt så lenge det ikke ødelegger for deg i hverdagen, er jo slitsomt. du kan jo snakke med jm neste gang du skal til kontroll, så lenge EKG var fin og de ikke har sagt noe mer om den så bør du vell helst bare lære deg å slappe av. ikke tenk på alle rundt deg men bruk tida på deg selv, trapper var det verste for meg, hørtes ut som en hval som pustet når jeg kom opp i 2 etasje;) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå