Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Gutten min har begynt å bite oss i leggen (hehe) noe som er ganske så vont, hvordan få han til å forstå at dette har han ikke lov til? (9,5mnd) Gidder ikke bry seg om at vi sier nei og tar ham bort.....
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 bite igjenn?! neida, bare tuller. Eneste som har funk her når Atekatten biter er å si nei og ta ham bort uten å snakke med ham på 5min
Lykke*Li Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg har selv en gutt på 2,8 år som har drevet en stund med å bite...Både oss og barn i barnehagen! Lillemann begynte å bite ved 10 mnd-alderen. Vi begynte med å si nei, men det hjalp ikke. Han syntes det bare ble mer morsomt å bite oss. Så da "overså" vi ham. Når han bet tok vi ham raskt bort, så han dypt inn i øynene med et strengt blikk, og satte ham ned på gulvet... Etter en stund med dette fant han ut at det ikke var noe morro lenger,for det var ingen som "reagerte" på den måten han "ønsket". Han følte seg da oversett, og fikk ikke oppmerksomheten han søkte når han bet! Dette var løsningen for oss ihvertfall! Det er jo verdt et forsøk
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Takk for svar, får prøve og håpe at det hjelper;) Ikke kjekt å bli bitt av små skarpe tenner...hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå