Gå til innhold

Noen som har "sagt opp" et vennskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan har dere eventuelt gjort det? Jeg er i et dillemma, har ei venninne som har vært veldig god, men vi har ikke den samme kontakten lengre, jeg har prøvd å ta det opp, men ikke nådd helt igjennom, hun er fadder til mitt barn og det er vel det som har holdt meg litt igjen fra å bryte kontakten, men nå vet jeg ikke om det er verdt det lengre........

Noen som har noen erfaringer eller råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du, jeg ar bare slått opp hardt og brutalt, orket ikke mer, fæl dame! Men jeg legger ved en link til en tråd hvor dette har vært diskutert ganske inngående ..... for det er fler som har opplevelser som likner tror jeg :-)

Håper ikke du syns jeg er frekk som legger ved en link i stedet for å svare ordentlig.

:-)

http://www.dinbaby.com/forum/thread/10412361

Skrevet

Takk for svar, jeg skal ta en titt på linken din.

Skrevet

Jeg har ikke slått opp noen gang, heller valgt å la det skli ut i sanden dersom vennskapet ikke lenger gir meg det jeg ønsker meg. Hvis det ikke er verdt det lenger, er det ikke det. Uavhengig av om hun er fadder for barnet ditt eller ikke...

Skrevet

Hei Maud

Jeg vet egentlig at du har rett, men så er dette med bursdagsinvitasjon skal man plutselig bare droppe det? Eller skal man si at du kan nok ikke komme mer........syns egentlig at det er veldig ubehagelig. Så vil hun sikker si at vi må møtes for å bytte julegaver, men som alltid kommer det noe i veien ( det er vel det jeg er mest lei av) og så blir det nye avtaler også videre.......vet ikke helt hva jeg vil med dette, men jeg kjører meg litt fast.

Skrevet

Hvis det er en venninne som kommer til å savne invitasjonen som ikke kommer og som kommer til å foreslå gavebytte, må du vel nesten bare hoppe i det og forklare at du ønsker litt avstand nå. Alternativet er å håpe at hun skjønner det når hun hører at bursdag er feiret uten henne... Begge deler er ubehagelig, det skjønner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...