Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 i går kom det en gulgrönn snörrklump når jeg törka meg etter at jeg hadde värt på do. hva kan det väre???
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 mye eller lite (dvs fingerbøl eller kopp i str)? er det myye, kan det være slimproppen
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 oi.ble litt mange yer det derre, sklle bare stå mye, ikke myye
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg tror ikke det er slimproppen. Den er mer blodig/rødbrun. Jeg har det på samme måte som HI noen ganger etter at jeg og min mann har hatt sex kvelden før. Da hender det at det kommer slimete gulgrønn utflod neste dag. Ca like mye som når man er forkjølet og snyter seg. Ikke noe farlig tror jeg. Bare slimhinnene som rensker opp etter hyrdestunden ;-)
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 er nok bare kroppen som kvitter seg med litt overflødig slim. NÅ når du ikke har ensen og får det renset ut slik, kan det v og til bli litt mye slim der inne. Men om det kommer mer over tid (ikke bare en eller to ggr) kan det være lurtå øre med HS, kan jo være en infeksjon, feil bakterienivå eller noe, men allt det er eldigvis lett og trygt å behandle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå