Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 det er så deilig. hvert år sier jeg at NESTE år skal jeg være tidlig ute med gavene,og i år har jeg faktisk klart det. så nå skal vi roe ned for en gangs skyld i desember,bare bake og kose oss.....
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 lucky you, er ikke begyntenda vi, men vet hvavi skl ha til de fleste. Den jeg er blank på i år er smbo. Ønskerseg jo ikke noe.
Octopus Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Snart ferdig jeg også. Deilig! Mange år siden sist jeg ble såpass tidlig ferdig Jeg har 30 stk å kjøpe til så jeg er glad jeg slipper det stresset når julerushet setter inn på kjøpesentrene
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 hehe.. såpass ja. Har ikke så mange igjen jeg heller;) Men jeg syns det er kost ha noen i desember også jeg da;)
mayaya Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Snart ferdig jeg også - det er herlig!! Og med julekortene også!! :-D
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Så deiligt - eg har ett par gaver igjen. To skal kjøpes inn i månedskifte og 2 må kjøpes rett før jul. Men det er 4 gaver som eg går å tenker på. Nå kan du kose deg rikeligt med alt annet julen bringer med seg.
Dotten Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 He, he. Har ikke begynt enda, men så liker jeg å tusle rundt i julekaoset og få den rette julestemningen jeg da. Det å gjøre meg ferdig med juleting før desember blir helt feil for meg
lenej :o) Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 så herlig! har selv bare 3 igjen, resten er klart, sortert og innpakket ) herlig følelse å slippe desember-stress..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå