Gå til innhold

Endre profilen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å endre litt på profilen min her på BiM. Det virker jo som et umulig prosjekt. Har vært å kikket litt på andres profiler og ser at flere har lagt inn en egen ting for termin. Jeg får ikke gjort det, vet ikke hvorfor men jeg får ikke til. Jeg har også endret adresse da men det og er en ting jeg ikke får endret annet enn skrevet i friteksten. Og krysset av at "stedsnavn ikke vises"... Nich har jeg også lyst å endre men har ikke noen brytere som sier at man kan det på profilen. Kjedelig det her da. Eneste alternativet jeg finner er jo å slette profilen og begynne hele greia på nytt m å legge inn bilder osv. Er det sånn det skal være eller er jeg "for blond for det her"?

Som gravid og lite sovende trenger jeg jo noen nattlige aktiviteter ;)

PS! Av samme grunn må dere gjerne legge igjen hilsen å¨siden min. Da har jeg noe å lese å noe å lese = noe å gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få terminen på profilen din tror jeg ikke er annet en å gå på "brukerinformasjon" og sette inn termin der...Var bare det jeg gjorde...Det samme gjelder bytte av nick...

For profilen, det å få satt inn bo byen sin er vel ikke annet en å trykke på boksen i "rediger profil"...

Tror det er bare det...=o)

Skrevet

Åh! Du er bare en såååå knupp :) Så enkelt var det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...