Gå til innhold

HJEEEELP!!!! ER TRØTT!!!!!

Katrine♥ ~Over terminen~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk og la meg for flere timer siden, er kjeeeeeempetrøtt, men får ikke sove!!! Blir så utrolig irritert på samboeren som sovner bare han ser puta si.. URETTFERDIG!! Har vondt og finner ingen god liggestilling, og når jeg endelig er på vei inn i drømmeland, kommer samboeren med høye snork eller utrolig irriterende lyder!! Da ligger jeg og irriterer meg over det og får ihvertfall ikke sove!!! Så må jeg tisse... Så får jeg leggkramper...! *klage klage* Ikke får jeg sove hvis jeg legger meg andre steder heller! Så da driter jeg rett og slett i å sove.... Noen andre våkne eller??

Åhh! Var deilig å tømme seg, er så frustrert! Har SERIØSE problemer her!! *prøver å holde øynene oppe* :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tralla-lalla-lalla... *plystre plystre*

Sitter her ennå jeg, lys våken.. helt alene i hele evigheten...

Kanskje jeg skal prøve å legge meg sammen med det snorkende vesenet som ligger i senga?? Her inne er det jo ikke akkurat så mye aktivitet midt på natta..

Natti natt da jenter!

*krysser fingrene for litt søvn*

Skrevet

Trust me honey! Du er IKKE alene!!!! Jeg vet at det å sove m en pute mellom bena og det å ligge på venstre side skal av div grunner være bedre. Men godt ligger man ikke. Selv våknet jeg opp nå av at jeg ville snu meg over på andre siden... Trøtt som f, sover altfor lite og da blir det lille man får sovet faktisk veldig dyrebar tid i senga! Var forøvrig også ei som ga meg tips om å spise bananer før man skulle legge seg for de inneholdt et eller annet søvn hormon ting. Banan er jo godt det så hvorfor ikke..?

Skrevet

dere er ikke alene, sover sjeldent om natta klarer ikke sove, har så sterke kynnere om natta for tiden så klarer ikke sovne ordentlig.

Skrevet

Stod opp for en halvtime siden jeg....vondt i hodet - ingen andre plass egentlig..... Men sliter ofte med å sove for tiden, føler meg liksom litt stressa der jeg ligger i senga. Håper på at jeg skal våkne med rier hver natt, for vil så gjerne komme igang med fødsel og få snuppa ut. Men resultatet er at jeg våkner...hver natt - uten rier eller andre tegn og får ikke sove igjen..... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...