jente08&jente2010<3 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 har dere kjøpt ps3 dere også?:)hehe... Fifa08 du spiller eller? sykt gøy...kjøpte oss ps3 for noen uker siden vi og skjønner du:) sinnsykt gøy:) hehe...har dere xbox360 også? for da kunne vi spilt mot hverandre vettu:) for har fifa08 til den også
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hehe, jepps, vi fikk den aller siste 60Gb ps3 som var i butikken. Skulle egentlig få med et krigsspill og et bilspill i pakken, men de var utsolgt, så vi fikk velge to andre Da ble det Fifa08 og tom clancy, åsså kjøpte jeg Need for speed carbon i presang til sambo etter noen dager Helt utrolig gøy og spille, vi er blitt som barn igjen tror jeg Men noe må vi jo gjøre på mens vi venter!! Nei vi har ikke xbox360 :/ Har ps2 og 3.. hehe..
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Kjøpte forresten hdmi kabel til playstationen, og helledussen for en forskjell! Grafikken er jo helt magisk
jente08&jente2010<3 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 den hdmi kabelen utgjør stort:) vi har også den største maskina, hehe....sambo skulle ha den, ikke den nye, så ble en stiv pris..men pytt pytt...er virkelig verdt det altså ja, noe må vi ha å gjøre mens vi venter spiller endel sims også jeg da:) need for speed, er det bra eller? har spilt det litt før, men går mest i colin mcrae, og wrc her når det gjelder bilspill
Niem og Patrick Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Ja den er dyr, men vi fikk den på tilbud tror jeg.. Klarer ikke huske summen, men fikk med to kontroller, to spill og en blu ray film så det var jo gøy De 'gamle' need for speed spillene er bedre, på Carbon går alle løpene i mørket, og det er mye gatebil/drag/drifting og sånt.. jeg liker best når jeg kan kappkjøre;) Tror jeg skal ønske meg sims av sambo, det var ikke dumt Nå sitter jeg å koser meg med å lage julekort i scrapbooking. Merker jeg er litt lei av å gå hjemme å vente.. Men det er heldigvis bare 33 dager til termin
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 ok:) dere fikk jo med mye:) fikk bare med to kontroller og et spill vi. åssen er kvaliteten på de blueray filmene da? du må prøvde wrc evolution, hehe...veldig gøy, man kjører i all slags terreng, og plutselig står det folk osv i veien. man må være på vakt hele tiden:) hehe..sims er kjempestas:) har alle spillene til sims 1 og 2 2ern er best, men krever mye plass på maskina:) får jeg et nytt spill, kan jeg sitte i flere dager omtrent:)hehe... hehe..nærmere termin enn meg du da:) har igjen 51 dager eller no jeg:) men har man playstation og data, med bra spill:) slår man fort av endel tid:) har du spilt pizza taicon før? et litt gammelt spill, der man skal bygge seg opp innen foretnings verden, men må handle våpne for å ha penger til resturanger osv? sinnsykt gøy:)
Niem og Patrick Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Kvaliteten er bra på bluray filmene, men jeg tror ikke det kommer til å slå an noe særlig i forhold til dvd.. Åh ja, jeg tror vi må investere i et nytt spill nå, så jeg kan sitte og trykke når jeg er hjemme Hehe.. Tror ikke jeg har spillt pizza taicon nei.. ikke så jeg kommer på hvertfall Hadde dilla på Theme Hospital en stund på pc, det er sååå gøy.. hehe Ja nå nermer det seg termin, det er akkuratt 1mnd igjen i morgen Var til kontroll idag, og skal nå tilbake hver uke bare for å sjekke at alt er ok. Har fått litt svangerskapskløe, så må vel være litt på vakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå