Erle vil ha perle Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 jeg er ny her! Etter over et år med sniking her inne, skal endelig p-ringen ut imorgen =D Da er jeg også en prøver =)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Velkommen!! :-) Håper besøket blir kortvarig! :-) Har du barn fra før?
Erle vil ha perle Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 ja, hadde vært kjekkt hvis en spire satte seg fast med en gang! men regner med det kan ta sin tid =) har ingen barn fra før nei (er ikke mer enn 21...) hva med deg? forstår det sånn på nicket ditt at du har prøvd en stund eller..?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg er 21 jeg også :-) Vi har prøvd i rett over to år, så vi venter på ivf nå.. *spennende* Men tia går så seint, jeg er av den utålmodige typen! Hehe :-) Håper du er en av de heldige som får klaff ganske fort! :-) Men nå er det natta på meg.. Jobb imorra! Vi sees her inne! :-) Masse lykke til! Nattinatt :-)
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Velkommen velkommen! Dete går nok fint skal du se. Vær positiv! Det er jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå