Gå til innhold

IKM i dag! (18.nov)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ingen TR enda :-P

Har hatt masse vondt i korsryggen og litt smålige menssmerter den siste uka...

Tok en billigstrips i dag med morgenurin, men nei...

Kunne skimte en svaaaaak svaaaaak strek der, men tørr ikke ta det som positiv, for TR er kjendt for å være forsinket hos meg...

+ at jeg synes å ha hørt at det ALLTID dukker opp en SVAAAK strek der selv om man ikke er gravid...

Ikke vet nå jeg, men får vente noen dager å se om TR dukker opp... :)

Noen flere med ikm i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og IKM i dag.. Ingen tegn til TR ennå, men ho har hatt en tendens til å være litt forsinka i det siste, så ho dukker vel opp.. :-(

Alltid en svak strek selv omman ikke er gravid? Jeg kjenner ikke til de derre stripsene, men jeg trodde en strek var en strek? :-)

Skrevet

Ja men når folk sier "en strek er en strek" så må streken være synlig :-P

Denne lille streken jeg nevner syns KUN om man myser orntelig med øynene!! hehehe

Huff nei disse testene og prøvingen kan gå til hodet på oss!

Tenk om jeg bare innbiller meg streken? :o

Hehe nei men lurer på om den svaaaaaaake streken alltid kommer bare for å vise sånn ca hvor streken skulle ha stått om den hadde vert positiv...

For disse svake strekene har jeg fått så mange ganger... og likevel ikke vært gravid, så det er nok noe sånn.. .

Men er jo enda håp så lenge ikke TR dukker opp...

Men de siste gangene har TR vert mellom 3-8 dager forsinket, så jeg tørr ikke ha for høye forhåpninger enda.. :(

Skrevet

Jeg har brukt de billigtestene.. Har aldri hatt en eneste strek, ikke så mye som en skygestrek engang. Mener å ha lest at en strek er en strek, uansett hvor svak den er, men at det må være farge på den. En svak strek uten farge kalles en skyggestrek, og er negativ..

Ta en ny test i morgen da =)

Skrevet

testingen kan gå os til hodet ja, det er så sant atte.. Hold oss oppdatert på testingen din! Håper streken blir sterk og klar!! :-) *krysser fingrene for deg*

Skrevet

Hei! Jeg har samme problem!

Har IKM på onsdag og startet testingen allerede på lørdag. Neg lørdag, "skyggestrek" eller veldig svak søndag og neg igjen i dag, mandag. Nesten så jeg blir gal av dette. Har jo hørt at en strek er en strek, og har testet mye med disse billigtestene. Vært gravid tre ganger, men mistet (både tidlig og sent). Testene har vært veldig svake i starten (før IKM), men de har jo blitt sterkere og sterkere da! Streken på lørdag var så svak at jeg ikke kunne se om det var farge eller bare grått...... Hadde den enda hatt farge...

Må vel teste i morgen også, men regner vel med at toget har gått denne mnd. Hadde litt sen EL, men!

Lykke til!

Klem fra

Skrevet

Nå er det altså 24 november...

Og jeg skulle hatt mensen 18.. dvs at jeg nå er 6 dager over...

Fortsatt masse mensmurringer, men ingen mens...

Negative tester, og flere symptomer...

Men så var det det at kanskje disse symptomene bare er innbilt?

Kanskje de er det ettersom jeg ønsker så sterkt å være gravid...

Hmm ikke lett å vite...

Jeg venter å venter å venter... ser ingen TR og heller ingen positive tester... jeg blir snart gal av dette her!! hehe

Hvordan går det med dere da?

TR, positiv test eller venter dere fortsatt dere også??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...