Gå til innhold

Har noen lest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på om det var noen andre her inne som leste på dagbladet.no idag om det paret som bare fikk 3 dager med sin lille baby??

Synes det var helt grusomt!!! Tenk å gå 18 dager på overtid og ble nektet ks?! Babyen fikk for lite luft under fødselen at den fikk store hjerneskader...

Jeg bare fikk litt panikk idag... Håper ikke jeg går masse over, for da kommer jeg til å skrike til meg ks hvis babyen er stor!

Her er linken hvertall:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/18/518471.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste kun overskriften og ingressen. Klarte ikke å lese mer. Helt grusomt det der!!

Skrevet

Det var helt forferdelig!

Jeg tenker at jeg er heldig - fordi jeg vet at det er "normal" prosedyre at fødselen blir startet dersom man går 14 dager over.. Så hadde jeg nådd den 14. dagen, uten antydning til fødsel, hadde jeg KREVD å bli satt i gang, og jeg hadde ikke forlatt sykehuset før babyen var ute.. Men jeg hadde neppe visst alt dette hadde det ikke vært for BiM; og da kunne jeg fint ha funnet meg i samme behandling som hun fikk. Man stoler jo på at de vet hva de driver med!

Helt meningsløst at liv må gå tapt..

Skrevet

uff.. jeg strigråter av sånt jeg... syns det er helt forferdelig. her sitter jeg med min lille sønn på snart 3mnd. født to uker før termin fordi jeg omtrent kunne velge selv om jeg ville bli satt i gang eller vente til termin (hadde 3cm åpning og babyen var veldig liten men ingenting som tilsa at han ikke ville ha det best i magen et par uker til)

hvordan kan dette skje i norge???

den lille nydelige babyen skulle ikke få leve. hvorfor??

godt mulig at det kanskje ville ha skjedd om hun hadde blitt satt igang en uke tidligere også men det blir bare spekulasjoner. når noen har så store problemer med å få ut en baby at vakum blir brukt 7ganger da burde legene tenke seg om litt syns jeg. ks kunne kanskje ha reddet barnet. (igjen spekulasjoner)

når man går så lenge uten tegn på fødsel bør man i det minste bli satt igang på noenlunde normal overtid. når fødselen drøyer ut også syns jeg de kunne ha vurdert ks. er ikke alle kropper som er laget for å føde.

hårreisende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...