Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg er en av dem som var Bim - avhengig for ett år siden. Satt klistra til skjermen time etter time, hver dag, selv om det var gørrkjedelig og lite liv. Lovet meg selv at så snart jeg fødte, skulle det bli annerledes, regnet med å få andre interesser. Og Dib skulle jeg aldri gå inn på, fryktet å bli hekta på det også. Og nå har det skjedd, sitter her og glor på skjermen og trykker oppdater hvert annet sekund. Hvor patetisk går det an å bli?? Hva slags primitivt instinkt er det som gjør at vi er NØDT å sjekke ståda her inne, flere ganger for dag? Har de lagt inn sånne triggere for underbevisstheten på sidene her, for å gjøre oss avhengige?? AARGH, jeg må få hjelp et sted, fins det avvenningskurt for oss håpløse...?
selfangerkjerringa Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 for meg var det ganske effektivt at expert brukte 2mnd på å fikse laptopen min... hehehe
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Ja, jeg husker deg fra bim ka-ping... hehe.. men du er bækk in bissniss nå ser jeg.
mayaya Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Du kan ikke påberope deg avvenning, pingern - da hadde du ike vært her nå :-p En gang dibber, "alltid" dibber! Hva gjør vi når ungene blir store, da? "Mitt barnebarn"???
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Hehehe...slå av pc'n. Om ikke det hjelper, demonter hele driten
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 HAHAHA! Ser det for meg; Barnebarnet mitt vil ikke bli med meg på McDonalds! Er han normal??! Datteren min er ALDRI enig med meg om barneoppdragelse! Hun ble da helt fin til slutt, hun, hvorfor får jeg ikke opprda hennes barn på samme måte??! DET ville vært forum det, hihi.
mayaya Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Ring nettoperatøren og si opp internett
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 mayaya; litt flaut å ringe tilbake en ukes tid seinere; "Jeg aaaangrer! Slå det pååååå!" *flire*
Kirsebæra Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 jada, til slutt så sitter vi alle utenfor hos naboen og hacker oss inn på demmes trådløse internett! avhengig blir man....skumle saker...
RajaPia Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 Her i huset har eldstemann på snart 18 fult hus nærmest hver helg , da strømmer det inn som reegel 4 gutter med 4 pcèr 4 soveposer, diverse Grandiosa , brus, frukt og godteri. De holder til i spisestua , og da er det liten mulighet for mor selv å være inne på internett. Greit det egentlig. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå