Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Eg ønste met Man U hua.... Eg ønste met parkesykla Eg e dore gutt... Ja, vel. Man U lue og sparkesykkel. Lette ønsker å oppfylle det Verre er det med storesøs som ønsker seg Paris tur....Tonnevis av penger til shopping...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hehe 2 år og opptatt av fotball det er morsomt ! 4 åringen min har samlet opp ALLE lekeblada som har kommet i posten..Mamma jeg ønsker meg det og det og det......Noe har jeg faktisk vært og kjøpt, fordi det var på tilbud.Så noe av det hun ønsker får hun.....fra nissen...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hehe, så søt da:-)) Eg e dore gutt............og rett og slett en liten mann, allerede......:-) Ja, fjortis
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 oops.........trykket på feil knapp:-) Ja, fjortiser er dyre i drift!!
Maud Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hi hi, så morsomt at han allerede vet at han er Man U fan. Påvirket av noen kanskje? Minstemann her vet nok ikke at det er lov å ønske seg noe og det er like greit. Storebror har ønsker nok for alle... Min 2-åring er forresten ikke gutt i det hele tatt "Jeg er ikkle gutt, jeg er en liten mann!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå