Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 er i uke 35+6 og har den siste uken fått en mye mer trang for å gå på do og gjøre nr 2... har hørt at dette kan være et tegn på at noe holder på å skje,men er ikke sikker på om det bare er tull... noen som vet?
roannima Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Kan stemme det. . . Kroppens måte å forberede seg på:-)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 noen andre som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg har og hatt en trang i det siste med å gå masse på do. ca 3 ganger daglig! Har ikke vært "plaget" med dette før... Så føler jeg av og til at det er noe som er på gang. Hvis det ikke er bare jeg som så sårt vil ha ungen ut Er forresten i uke 36
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Åhhh.. Dette var litt "godt" å lese.. Hihi.. Jeg har hatt den samme trangen, og håper det er fødselen som nærmer seg. Husker ikke så mye fra forrige fødsel annet enn at dagen jeg fikk henne gikk jeg i rute. har ennå 4 uker igjen, men gjør ikke noe om det bare blir 2 Vi får krysse fingrene og håpe på at det nærmer seg for alle
Vibe80 Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Ikke for å skuffe,men jeg har gått slik en stund nå og det har ikke blitt noen fødsel på meg. I uke 37.. Tror kanskje alle kynnerne mine kan ha noe med det å gjøre, men hadde absolutt ikke gjort noe om ting skjer før tia nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå