cutiepie3friske jenter Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 leste innlegget ditt litt lengre ned på siden om da datteren din sluttet å puste, vi var ut for akkurat det samme da den ene jenta vår var mindre, hun var ca 6 uker og dette var også i forbindelse med vitamingiving, siden hun og tvill.søsteren er født 5 uker før tiden... vi havnet på sykehus 2 kvelder på rad pga dette(ble litt tidlig sendt hjem) og der sa de det samme til oss om denne reflux, refleksen, altså gulp som kommer opp, men da vi kom inn den andre kvelden begynte de å spørre litt mer og vi fant ut at det mest sannsynlig skjedde fordi vitaminene var litt for kalde, så vi ble rådet til å varme disse til romtemp, også gi de til henne, tvill.søsteren hennes har aldri hatt trøbbel med dette og fikk akkurat de samme vitaminene med den samme tempen... jeg vet jo ikke hva du har gjort med vitaminene når du har gitt datteren din dette, men jeg tenkte jeg skulle skrive dette til deg i tilfelle:) bare godt ment ja... det er en helt grusom opplevelse å ha vært gjennom, skjelver enda ved tanken... ingen som kunne si sikkert om det var temperaturen som gjorde det da men, det kan ha vært en medvirkende faktor hos oss... uansett, skjønner godt frykten din for å gi vitaminer, vi begynte å gi litt oppvarmet morsmelk eller tillegg med vitaminene i... ingen av oss turde å gi de til henne... håper det går bra med dere fortsatt...
cutiepie3friske jenter Skrevet 19. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2007 har hørt om flere som har vært ut for akkurat det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå