Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Men det er nok ikke noe graviditetstegn, jeg har bare spist skikkelig masse sjokolade :-) hehe :-)
hemmelig :) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 men du har ikke faatt mensen heller da ? Skal du teste eller har du gitt opp troen ? Ser du venter paa IVF
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Noup, TR har ikke ankommet ennå.. Men ho har hatt en uvane med å komme litt forsinket i det siste, så jeg sitter egentlig bare å venter på at ho skal dukke opp.. :-( Må innrømme jeg har gitt litt opp ja, og bare venter egentlig.. Så prøver å la vær å teste før det har gått noen dager, er så skuffende å få negativ test hele tiden.. Da er det bedre å bare innfinne seg med at ho nok er forsinka, og at ho dukker opp snart. Så får det heller være en super overraskelse dersom ho mot formodning ikke kommer! :-) Jeg venter på IVF ja.. Håper det gjør susen! :-)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg er også skikkelig kvalm. En uke til IKM, det er ikke det, men har stappa i meg 3 digre marsipanpølser på vei hjem fra jobb. *gliser* Angrer litt nå, men jammen var de gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå