OhBaby! Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 jeg scrapper julekort,og har til nå laget mesteparten,mangler tolv som jeg planlegger å ha ferdig denne uken. ellers har vi nesten kjøpt og laget ferdig alle gavene,kjennes så skönt att få december till å kose seg,og pakke in gavene. eneste jeg virkelig ikke vet er hva sambo skal få.. han har virkelig alt han trenger.. han elsker gadgets da,så håper å finne noe nytt fancy!!! baking blir det ikke noe av siden vi skal resie "hjem" til familen til jul,noe vi gleder oss stort til!!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Vi er nesten ferdig med julegavene! :-) Har handla lys og servietter (lilla/rødt). :-) Så nå gleder jeg meg bare til desember kommer, så vi kan pynte til jul.. :-) Desember er den beste måneden, gleder meg masse! Det er så koselig med jul! Når henger dere opp pynten damer?
OhBaby! Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 jeg pynter til 1 søndagi advent,men ikke så mye. hjemmelaget kalender til meg og sambo,lys i vinduer,adventstjerne/stake. og masse mandariner!!
Trebarnsmamma30 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Har ikke gjort så mye enda. Men har bestilt julekort av dattera vår, som er kommet. Handlet 2 presanger.. og har bestilit julegardiner til kjøkkenet via nettet som jeg venter på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå