Gå til innhold

hvor langt er dere kommet med julen da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg scrapper julekort,og har til nå laget mesteparten,mangler tolv som jeg planlegger å ha ferdig denne uken.

ellers har vi nesten kjøpt og laget ferdig alle gavene,kjennes så skönt att få december till å kose seg,og pakke in gavene. eneste jeg virkelig ikke vet er hva sambo skal få.. han har virkelig alt han trenger..

han elsker gadgets da,så håper å finne noe nytt fancy!!!

baking blir det ikke noe av siden vi skal resie "hjem" til familen til jul,noe vi gleder oss stort til!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nesten ferdig med julegavene! :-) Har handla lys og servietter (lilla/rødt). :-) Så nå gleder jeg meg bare til desember kommer, så vi kan pynte til jul.. :-) Desember er den beste måneden, gleder meg masse! Det er så koselig med jul! Når henger dere opp pynten damer?

Skrevet

jeg pynter til 1 søndagi advent,men ikke så mye. hjemmelaget kalender til meg og sambo,lys i vinduer,adventstjerne/stake. og masse mandariner!!

Skrevet

Har ikke gjort så mye enda. Men har bestilt julekort av dattera vår, som er kommet. Handlet 2 presanger.. og har bestilit julegardiner til kjøkkenet via nettet som jeg venter på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...