Leirha Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg lurte litt på det Har hørt at noen begynner å bli leie på denne tiden. Men da kan en å lei ganske lenge mtp at det faktisk på slutten av dette trimesteret faktsik er 3mndr igjen (!) Jeg har så smått begynnt å forbanne bekkenproblemene mine iallefall! ..og hodeverk og tissing på natten. Men føler ikke at jeg er lei, og vil at han skal komme raskere, tror jeg trenger litt tid til på å "modnes" mentalt til det å bli småbarns/spebarnsmamma igjen.. Hvis en kan si det slik.
Babyimars Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Skjønner hva du mener. Jeg begynner å bli ganske lei, men vil ikke at babyen skal komme ut enda. Trenger fortsatt tid til å forstå at jeg skal bli mamma (selv om jeg sikkert ikke skjønner det før jeg har han på magen min) Jeg har vondt i bekkenet, sover nesten ikke om natta, finner ingen sovestilling, kommer meg nesten ikke ut pga jeg blir liggende rett ut i flere dager etterpå, begynner å bli tungt... ja jeg kunne fortsatt med masse syting! Men nå skal det sies at jeg ikke har dagen i dag Alt går i mot meg...
Dancing Queen Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Er enig med dere jenter! begynner vel ikke direkte å bli lei, men disse søvnløse nettene og alle turene på do begynner å merkes. jeg sover så utrolig dårlig!! våkner flere ganger i timen, hver time, hver eneste natt! og så syns jeg at jeg har vært veldig lenge her på 2. tri nå.. er uke 25 jeg da. så det er vel ikke så lenge igjen. jeg er absolutt ikke klar for at gutten min skal komme enda. først må jeg flytte å så har jeg nesten ikke kjøpt inn noenting! problemet mitt er vel at jeg føler at jeg står litt fast.. har planlagt å flytte så lenge nå, men det tar tid! og da begynner jeg ikke å kjøpe ting enda heller.. føler vel at tiden står litt stille.. da kommer nok tiden til å gå veldig for etter jul. når jeg får flytta og kjøpt inn alt, da er jo terminen ret rundt hjørnet!
LadyLuck & Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 er ganske leeeei. Men det har sikkert litt med forige svangerskap å gjøre (laaang historie, fant ut at jeg var gravid i uke 25) Har også en del begrensninger denne gangen pga kranglete bekken, lavt blodtrykk osv.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Akurat nå er jeg drittlei!! Sliter med bekkenplager, hodepine, en kneskade som ikke har rukket å bli bra siden før jeg ble gravid, hevelser, og masse kynnere Jeg er 22 uker, og tiden kan ikke gå fort nok! Gleder meg til hun kommer, og kroppen kan få gå tilbake til å bli normal..
Meg og gutten min Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 her å går det ufattelig stille! prøver å tenke at nå begynner snart juleforbredelsene så desember går sinnsykt fort (forhåpentligvis), så er det hele januar som ofte er en laaaang og treg måned, så er det halve februar så går jeg ut i permisjon:) har fortsatt igjen å shoppe litt til lillegutt, men vi ønsker oss også en god del til jul så vi krysser fingre for at vi får en del da, såg på sengetøy og slik, det er jo svindyrt....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Jeg er lei av å være kvalm, slapp og utslitt... og av å ikke klare å jobbe eller gjøre noe som helst fornuftig. Føler meg lat. Er 17 uker på vei.
hedi&lille leah Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Hei:) ER og i samme båt her.Begynner å bli lei og sliten av å være gravid.Har selv problemer med bekken,tissing om natta,halsbrann,leggkramper.Er 100%sykemeldt så vasser bare hjemme.Eneste som skjer i ukedagene er legebesøk,fysioterapeut timer.Bor langt unna min familie og venner,og samboer jobber mye overtid hver uke så føler meg mye ensom:( Vil på en måte at det skal gå fort til fødselen(selv om jeg gruer meg som f) men samtidig føler jeg og at jeg trenger mer tid på å innstille meg på å bli mamma. Føler meg fæl som klager mye,men det kan bli for tungt til tider og da er det godt å lette trykket:)
trebarnsmamma? Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Jeg er forferdelig grusomt lei. Har holdt ut 21 uker med ekstremkvalme til nå, hadde det hele svangerskapet sist, og ser ikke ut som om dette blir stort bedre.
7up1980 Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Heisann Jeg begynner å bli temmelig lei, er 24 uker nå, så tiden er fortsatt lang...........men heldigvis står aldri klokken stille! Sliter med bekkenet, er derfor 100% sykmeldt og da går jo ikke tiden så fort akkurat.... Gleder meg bare skikkelig til å møte den lille og er skikkelig klar for fødselen. Har på en måte fortrengt hvor vondt det var sist gang tror jeg, for denne gangen gleder jeg meg til fødselen..he he he
jiha Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 jeg også begynner å bli litt lei nå.. har hatt ekstrem kvalme fram til uke 19, den er blitt bedre nå men er der enda=( løper på do både om natta å på dagen og har mye vondt i hode=( men mest vil jeg ha babyen min NÅ! hadde vært så utrolig koselig å hatt lille baby her med oss i jula... jeg er 21+4 i dag og tenker at jeg har så lenge igjenn=( desmber går forhåpentligvis fort=) men så var det heele januar, februar å mars da.. har termin 30. mars.. sukk..
Princen min Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 Ja jeg er ganske lei,gleder meg til han kommer ut nå,men er enda en stund til.har termin 8 mars...
3troll blir til 4troll Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 jeg er lei.... savner de vanlige klærne mine nå Er lei av "poseklærne" nå... har masse vonde kynnere, må konstant på do og mye vann i kroppen,... bekkenproblemer og trøtt hele tiden... har i tillegg to små som oxo er lei av å vente på at småen skal komme.. H*N skal "få lov" til å vente til terminen ,17 feb.. men jeg gleder meg til å bli meg igjen og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå