Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Nå har jeg smuglest her inne så lenge at jeg bør presentere meg. Siden jeg allerede har svart en gang her inne... (føler meg litt som en inntrenger i et etablert miljø....) Jeg er en voksen mamma til 2, som håper å få enda et barn om ikke altfor lenge. Nærmer meg 40 så det haster kanskje litt.. Bor midlertidig på vestlandet, men satser på å flytte hjem til østlandet om kort tid. Har observert at dere er en munter og artig gjeng, og håper dere har plass til enda en deltaker?
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hei hei Jeg er ganske så fersk her inne selv. Men dæsken dundre så flinke de er til å ta i mot folk her inne. Besteste stedet i hele verden! Velkomstklem fra
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Heisann og velkommen hit :0) Er ikke så lenge siden jeg torde å bli aktiv jeg heller .0)
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 hei og velkommen hit Er nok en fersking selv, men det virker som en veldig hyggelig gjeng her inne. V blir jo kjent etterhvert. Så her får man gode råd og tanker.
Maud Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Her er det plass til den som har lyst til å være her! Det kommer stadig nye til, så det etablerte miljøet endres stadig. Godt er det. Håper du kommer til å trives her inne. Selv er jeg 38 i noen uker til, har to gutter (8 og 2) og venter en jente når som helst :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Velkommen hit:-) Her er det bare å stupe i det og joine gjengen her inne:-) Lykke til med planleggingen av ny spire;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Hei og velkommen til oss=0)) Vi er litt voksne og veldig barnslige... Men man får det ikke mer moro enn man lager selv. Her er det ikke så etablert som du skal ha det til, det er bare det at her blir alle med gode hensikter tatt så godt i mot , at det føles som om man har kjent de veeeeeeeeeeldig lenge. Selv er jeg 37 og har en Knert på 21 mnd og en Storebror på 5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå