Gå til innhold

Må bare få ut litt frustrasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har solgt klær på Finn.no, og var så dum å selge en og en. Det har tatt en evighet og jeg har løpt på posten annenhver dag i to uker. Det var masse pent babytøy som stort sett var helt nytt, og jeg solgte til max 10% av vanlig pris. Likevel ble jeg pepret med meldinger hvor folk skulle ha gratis frakt osv osv. Flere prutet til og med på klær til 20-30 kr (som jeg til og med måtte pakke inn og sende). Går det an å være så kjip? Dette er absolutt siste gang jeg selger brukte klær, neste gang går de til Fretex..(grr)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg solgte en og en størrelse samlet. Enkelt og greit:-) Solgte fra str. 50-74. Var på posten 2 ganger:-) Fikk bare positive tilbakemeldinger:-)

Enkelte er nok frekke ja.... Da er fretex bedre:-)

Skrevet

Det var jo det jeg skulle gjort også. Burde lært av den gangen jeg solgte leker. Hadde bla 50 barnebøker som jeg solgte for 75 kr. Det var sikkert en 5-6 stk som mente jeg skulle sende dem portofritt. Dvs at jeg skulle betale for å gi dem bort, utrolig frekt, men det er vel bare sånn..

Skrevet

Hadde avvist så frekke folk! "Eier ikke skam" som min mor ville sagt;-)

Skrevet

Er pga erfaringer sin de lklk beskriver at jeg er skeptisk til å selge f.eks klær brukt på nett... De klærne vi ikke sparer til neste generasjon eller som minner, leverer vi til en lokal organisasjon som kjører en lastebil med div. ting til Latvia en gang i mnd. Jeg tjener ikke noe på det, men jeg vet at klærne havner hos folk som trenger dem, og som setter stor pris på gaven :)

Skrevet

Mye mindre styr å gi de bort til feks frelsesarmeen eller romaniahjelpen=)

Skrevet

Jeg har alltid gitt bort brukte klær til et barnehjem i Romania, men de hadde visstnok ikke kapasitet til å ta imot mer. Jeg kan garantere at jeg følte meg mye rikere når jeg leverte klær til dem enn jeg gjør etter erfaringen på Finn.

Skrevet

neste gang du skal gi bort 50/56 så let me know....av en eller annen grunn så gav jeg alt 50-56 til prematuravd her i bodø....ikke en shit igjen i de str...=) men nå er det barn på prematur som har masse nye klær å sove i=)

Skrevet

Jeg prøvde først og selge pakker og fikk ikke noe respons. Så gjorde jeg som deg og solgte ett og ett plagg. Det var mer pes en det var verdt og definitivt siste gangen jeg gjør det. Ei som mente jeg skulle sette meg i bile og kjøre 20 minutter hver vei for å levere henne klær hun skulle kjøpe for 100 kr. Er folk dumme lurer jeg på da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...