Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg er nå fem dager unna tantebesøk, eller fravær av sådan... Etter å ha gått på pergo denne syklusen merker jeg at kroppen er helt skrullete.. Begynte med vonde pupper. Og de kom såpass tidlig at jeg tviler på at det er tegn på annet enn at kroppen min er påvirket av medikamenter. Så har jeg fått øket matlyst. Det er ikke så uvanlig heller, når tantebesøket nærmer seg, pleier kroppen å insistere på mer mat. Men å spise et digert glass rømmesild på to dager er kanskje i overkant??? Men jeg føler meg ikke "gravid" om det er mulig å si det slik... Jeg forventer ikke at noen skal forklare hva som foregår...men om dere opplever "rare" ting, hører jeg gjerne om det...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg har IKM på onsdag sånn ca, og har også brukt pergo denne pp. Merker også stor forskjell på denne pp, har VELDIG ømme pupper!! Både brystvortene og puppene! Er så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Ellers har jeg hatt stikkinger på venstre side, mens smerter som kommer og går, vondt i hodet, svimmel, økt utflod, er oppblåst, og blitt hekta på salami! hehe. Så det er ganske sikkert at pergoen har endel med dette å gjøre. Bruker aldri ha så mye symptomer igrunn, litt vondt i brystvortene noen pp, og ellers får jeg mens smerter som er konstante fram til mensen er over... Håpet lever i beste velgående, selv om fornuften sier at når det ikke har klaffet før, hvorfor skulle det klaffe akkurat nå da? Går litt opp og ned, men kommer nok til å håpe vi er gravid helt til det motsatte er bevist... Ønsker deg lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå