Gå til innhold

Hvor rar kan man bli.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå fem dager unna tantebesøk, eller fravær av sådan...

Etter å ha gått på pergo denne syklusen merker jeg at kroppen er helt skrullete..

Begynte med vonde pupper. Og de kom såpass tidlig at jeg tviler på at det er tegn på annet enn at kroppen min er påvirket av medikamenter.

Så har jeg fått øket matlyst. Det er ikke så uvanlig heller, når tantebesøket nærmer seg, pleier kroppen å insistere på mer mat.

Men å spise et digert glass rømmesild på to dager er kanskje i overkant???

Men jeg føler meg ikke "gravid" om det er mulig å si det slik...

Jeg forventer ikke at noen skal forklare hva som foregår...men om dere opplever "rare" ting, hører jeg gjerne om det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tiriltroll.

Jeg kjenner meg godt igjen... Gikk på folikkel stimulerende sprøyter forrige mnd. ( Menopur) og hadde de samme symptomene som deg. Kroppen oppførte seg litt merkelig, tenkte en stund at jeg måtte være gravid... men nei.. TR kom :-((

Håper du slipper besøk av TR denne gangen.... Lykke til

Skrevet

Da er vi to som er i noen lunde samme båt... Litt trøst i det, men håper selvfølgelig at vi slipper å oppleve skuffelse på skuffelse.. Artigere å glede seg over nytt liv...

Suget etter sild har ikke avtatt, men ømheten i puppene er borte. kanskje jeg rett og slett nærmer meg juletemning...og det er derfor silden smaker så godt...

Lykke til til deg også kaje!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...