Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 For at jeg ikke fikk meldt min ikke tilstedeværelse på modentreffet! Nå er det jo ikke sikkert dere merket da =0) Begynte i ny jobb forrige uke og var rett og slett helt pumpa ved ukeslutt, rart med det, det blir mange nye inntrykk og masse nytt som skal læres. Ser jo at dere hadde det hyggelig, håper det kommer flere anledninger ;-)
Maud Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Det er klart vi merket at du ikke var der! Jeg tenkte kanskje det ble skummelt med så mange nye på en gang... Ny jobb er slitsomt. Håper vi ser deg ved neste anledning :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Dårlig samvittighet er bortkastet energi, så bare la den fare:-) Det var synd å ikke få hilse på deg, men anledningen byr seg helt sikkert igjen den:-) Lykke til i ny jobb - det er noe man blir ganske pumpet av noen uker:-)
Karomamma Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Vi lurte på om du kom ja Snakket om deg da vi satt på Cafe Fiasco, for vi visste jo ikke helt hvem vi skulle se etter. Det blir nok flere muligheter, skal du se!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå