Gå til innhold

Hjelp!! Blødning!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM 6 november, testet positivt på to tester forrige helg. Men i dag har jeg fått en rar blødning. Kan minne om siste rest av en menstrasjon. Noen som vet hva dette er?? Tenkte jeg skulle ta kontakt med legen i morgen, har ikke time før om 14 dager til første kontroll. synes det blir litt lenge å vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med legen du. Blødning tidlig i graviditeten er aldri et godt tegn. Dette vet jeg etter to aborter. Men krysser fingrene for at det går bra med deg:)

Skrevet

vurderer å ringe legevakten nå for å høre, er det lurt tro?? Eller overreagerer jeg?? Har forresten hatt vondt nederst i korsryggen i hele dag også.

Skrevet

Det er faktisk ikke uvanlig å blø tidlig i graviditetet uten at det er noen fare. Mener 2 av 3 opplever dette jeg. Jeg var en av dem. Blødde i uke 7, gynekolog sa til meg at det var ganske vanlig. Det var visst værre om man samtidig hadde magesmerter....Gikk bra med meg.

Skrevet

Ring legevakten. Greit å få det sjekket.

Skrevet

Det kan være at dette går galt, men det kan også være at det går bra. Jeg blødde endel i begynnelsen av mitt første svangerskap, fikk beskjed om å slappe av og ligge mest mulig, men det gikk bra. Fikk innvendig UL, og der var det et lite hjerte som banka!

Skrevet

Jeg tro ikke legevakten kommer til å gjøre så mye annet enn å be deg avvente og se, men det er jo bare å ta en telefon da :-)

Skrevet

Får håpe det ikke er noe galt da. Hadde ikke blødninger med de to første barna mine.

Skrevet

Du trenger ikke ringe legevakten, om det går galt, så er det ingenting de kan gjøre. Jeg ville venta til i morgen og ringt fastlegen. Det er ikke hyggelig å sitte på legevakten på denne tida av døgnet. Jeg gjorde det en gang. Satt på kegevakten med blødninger og trodde at jeg hadde mista, og måtte vente i flere timer fordi det var så mange midhandla og voldtatte som måtte slippe inn før meg, og de hadde bare én gynekologstol...

Skrevet

Bor på en liten plass, så det er skjelden travelt på legevakten her. Men nå har jeg ringt, og hun sa det ikke var noe å bekymre meg over siden jeg ikke hadde magesmerter. Men hvis jeg ønsket måtte jeg bare ringe til fastlegen i morgen for å få det sjekket.

Skrevet

Hvis det er noen trøst så er det ikke sikkert at dette er et tegn på at du holdet på å miste.

Har opplevd blødninger i flere svangerskap, med sistemann så blødde jeg så mye i begynnelsen at jeg trodde det var mensen. Men det gik bra :) Også opplevd blødninger på et senere tidspunkt i svangerskapet, husker jeg var livredd og sikker på at NÅ var det over. Men det gik greit da også.

Så det er håp for alt skal gå bra *trøste, trøste*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...