PrettyPink Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hadde IKM 6 november, testet positivt på to tester forrige helg. Men i dag har jeg fått en rar blødning. Kan minne om siste rest av en menstrasjon. Noen som vet hva dette er?? Tenkte jeg skulle ta kontakt med legen i morgen, har ikke time før om 14 dager til første kontroll. synes det blir litt lenge å vente.
æsj altså! Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Ta kontakt med legen du. Blødning tidlig i graviditeten er aldri et godt tegn. Dette vet jeg etter to aborter. Men krysser fingrene for at det går bra med deg:)
PrettyPink Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 vurderer å ringe legevakten nå for å høre, er det lurt tro?? Eller overreagerer jeg?? Har forresten hatt vondt nederst i korsryggen i hele dag også.
ApriIbaby Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Det er faktisk ikke uvanlig å blø tidlig i graviditetet uten at det er noen fare. Mener 2 av 3 opplever dette jeg. Jeg var en av dem. Blødde i uke 7, gynekolog sa til meg at det var ganske vanlig. Det var visst værre om man samtidig hadde magesmerter....Gikk bra med meg.
æsj altså! Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ring legevakten. Greit å få det sjekket.
hysterika Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Det kan være at dette går galt, men det kan også være at det går bra. Jeg blødde endel i begynnelsen av mitt første svangerskap, fikk beskjed om å slappe av og ligge mest mulig, men det gikk bra. Fikk innvendig UL, og der var det et lite hjerte som banka!
ApriIbaby Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Jeg tro ikke legevakten kommer til å gjøre så mye annet enn å be deg avvente og se, men det er jo bare å ta en telefon da :-)
PrettyPink Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 Får håpe det ikke er noe galt da. Hadde ikke blødninger med de to første barna mine.
hysterika Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Du trenger ikke ringe legevakten, om det går galt, så er det ingenting de kan gjøre. Jeg ville venta til i morgen og ringt fastlegen. Det er ikke hyggelig å sitte på legevakten på denne tida av døgnet. Jeg gjorde det en gang. Satt på kegevakten med blødninger og trodde at jeg hadde mista, og måtte vente i flere timer fordi det var så mange midhandla og voldtatte som måtte slippe inn før meg, og de hadde bare én gynekologstol...
PrettyPink Skrevet 18. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2007 Bor på en liten plass, så det er skjelden travelt på legevakten her. Men nå har jeg ringt, og hun sa det ikke var noe å bekymre meg over siden jeg ikke hadde magesmerter. Men hvis jeg ønsket måtte jeg bare ringe til fastlegen i morgen for å få det sjekket.
Solitude Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Hvis det er noen trøst så er det ikke sikkert at dette er et tegn på at du holdet på å miste. Har opplevd blødninger i flere svangerskap, med sistemann så blødde jeg så mye i begynnelsen at jeg trodde det var mensen. Men det gik bra Også opplevd blødninger på et senere tidspunkt i svangerskapet, husker jeg var livredd og sikker på at NÅ var det over. Men det gik greit da også. Så det er håp for alt skal gå bra *trøste, trøste*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå