Gå til innhold

Fjelltur?! Forvirret...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år drar vennegjengen min på fjellet, jeg hadde håpet jeg skulle rekke å bli med i år også. (blir første med barn i vennegjengen). Men jeg har et bekken som kranger ganske ofte. Og turen skal skje i midten av januar, jeg har termin i midten av mars. Hadde dere dratt på turen? Vet jeg ikke får gjort så mye annet enn å henge i varmestua og håpe noen stikker innom eller være i hytta. Men hvis jeg ikke drar har samboeren min lyst å dra alikevel. Er det bare jeg som syns det er dårlig gjort? Dette er mine venner fra videregående som vi evt skal dra sammen med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal se an formen jeg.. ta først og fremst hensyn til kroppen din!! Men syns nå det er litt dårlig om samboeren din drar om ikke du også skal.. det hadde ihvertfall jeg protestert på! Hvem vet.. fødselen kan faktisk begynne 2 mnd før. Kjipt om samboer er full på fjellet liksom..

Håper dere finner ut av det!

Skrevet

Syns du skal bli med jeg, hvis du er i form. Du kan jo sitte i hytteveggen å sole deg og lese bøker/strikke mens de andre er på tur.

Hvis det er dårlig vær blir vel ikke de andre borte så lenge på dagen uansett, så da vil du jo ha selskap. En siste tur med gjengen kan jo bli både artig og trivelig.

Skrevet

For min egen del vet jeg at jeg ville hatt altfor dårlig kondis til å gå i fjellet to mnd før termin. Var på fjelltur i uke 21 i et tidligere svangerskap og det var slitsomt, men gikk greit. Nå er jeg i uke 31 og hadde aldri funnet på å gå på fjelltur. Nå er ikke jeg i så veldig god form fra før da, men det er jo vanlig å bli mer tungpustet og ha mer å dra på når man er gravid, så det gjelder nok sikkert deg også vil jeg tro(?).

Men hvis det er sånn at gjengen har en base som du kan bli værende i når du ikke orker å gå, og samtidig være med på turen, så ville jeg satset på det, hvis det ikke ødelegger noe for de andre. Om det er riktig av samboeren din å være med selv om du er hjemme syns jeg avhenger av hva du synes om det. Syns du det er dårlig gjort at han drar på en tur som du veldig gjerne ville være med på, men ikke kan, syns jeg han bør ta hensyn til deg og bli hjemme.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde dratt... Men se an formen din..

Når det gjelder samboeren din synes jeg du bør be han dra uansett. Unner vel han å ha det koselig sammen med vennene sine selv om formen din ikke er på topp? Finnes jo mobiler i dette landet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...