prinsessemor123 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Har så lyst å ta 3d ul av babyen min. Mest fordi jeg har lyst å vite med sikkerhet hvilket kjøpnn det blir. Er bare så redd jeg skal angre etterpå... Noen andre som har angret? Blir det mindre spennende når man på en måte har sett babyen på forhånd? Hvilke andre opplevelser hadde dere rundt dette? Håper på svar.
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg angrer ikke! Er kjempe gøy å se barnet, klarte så vidt å stoppe å smile når jeg så mine 2 små der inne Kunne se at den ene lignet på faren og den andre lignet på meg, hehe Så det blir moro å se om vi ser noe likhet fra 3D ul og virkeligheten Men det kommer mye ann på hvordan barnet ligger til... Den ene lå kjempe godt til mens den andre var litt mer sjenert og gjemte seg under hånda, så vi fikk ikke så gode bilder av nr2... Det koster en del, men det er verdt det
Fru.Antonsen Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hei. Vi tok 3D UL i uke 26 og vi angrer absolutt IKKE på det. Man får faktisk SE babyen der inne, og i vårt tilfelle så så vi at hun suttet på stortåa si, hu smilte fra øre til øre og det var så sprøtt... Og det å vite kjønnet på forhånd, praise the lord sier jeg bare MYE enklere å forberede seg m innkjøpene! Og alt annet og egentlig. Spenningen å få babyen når den kommer er jo der uansett om man vet kjønnet. Og i vårt tilfelle har vi også funnet navnet så vi er liksom "ferdige" vi nå m forberedelsene... Så jeg vil si jeg anbefaler det på det sterkeste og varmeste, man får et helt annet forhold til babyen når man får se den. Far og ikke minst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå